فرمانده انتظامی ایرانشهر از انهدام 15 باند بزرگ مواد مخدر و کشف بیش از 18 و نیم تن مواد مخدر از ابتدای سال‌جاری در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۳۲۳۱۹۴
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۵ - ۰۴:۰۳ 04 November 2016
دوستعلی جلیلیان اظهار کرد: در عملیات‌های انجام شده از سوی ماموران پلیس٬ از ابتدای امسال تاکنون 18 تن و 564 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شده است.

فرمانده انتظامی ایرانشهر افزود: در این عملیات‌ها 15 باند بزرگ قاچاق مواد مخدر منهدم و اعضای آن دستگیر شده‌اند.

این مسؤول ادامه داد: ماموران انتظامی شهرستان ایرانشهر در چندین عملیات موفق به دستگیری 22 قاچاقچی و هلاکت پنج نفر از اشرار در هفته ماهه امسال شدند.

جلیلیان با اشاره به رشد 12 درصدی کشفیات مواد مخدر نسبت به مدت مشابه در سال قبل، بیان کرد: ماموران پلیس از ابتدای امسال تاکنون علاوه بر دستگیری سرشاخه‌های اصلی قاچاق مواد مخدر بیش از صد هزار و 457 عدد قرص روانگردان و غیرمجاز کشف شده است.

فرمانده انتظامی ایرانشهر گفت: با اجرای چندین مرحله طرح دستگیری خرده‌فروشان و جمع‌آوری معتادان متجاهر از سوی پلیس مبارزه با مواد مخدر ایرانشهر، 170 معتاد متجاهر جمع‌آوری و به کمپ‌های بازپروری منتقل شدند.

وی افزود: امروز دیگر در هیچ نقطه و مکانی برای سوداگران مرگ و اشرار امن نبوده و پلیس با جدیت و برخورد قاطع به دنبال شناسایی و انهدام باندهای قاچاقچیان و اشرار است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار