مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان گفت: قاچاقچیان موادسوختی استان از ابتدای امسال تاکنون به پرداخت 49 میلیارد و 121 میلیون ریال جزای نقدی محکوم و محموله سوخت کشف شده از آنان نیز ضبط شده است.
کد خبر: ۳۲۶۹۵۴
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۸ 10 November 2016
سید مرتضی مدنی فدکی اظهار داشت: بیش از پنج هزار و 832 فقره پرونده در این مدت در حوزه های مختلف صلاحیتی به اداره تعزیرات حکومتی سطح استان وارد شده که متخلفان آنها بعد از رسیدگی تمام پرونده ها به 186 میلیارد و 2 میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم شدند.
وی افزود: بیشترین تخلفات این مدت در استان به گرانفروشی و قاچاق سوخت اختصاص داشته است.
وی تصریح کرد: در این راستا 927 پرونده به قاچاق سوخت در سیستان و بلوچستان اختصاص داشت که بعد از مختومه شدن 919 پرونده متخلفان به 49 میلیارد و 121 میلیون ریال جریمه محکوم شدند.
مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه اطلاع رسانی بیشتر در زمینه مضرات قاچاق کالا به شهروندان ضروری است گفت: با اطلاع رسانی صحیح باید مردم آسیب های این پدیده شوم را لمس کنند.
وی تاکید کرد: قاچاق سوخت علاوه بر هدر رفتن سرمایه های ملی و سرازیر شدن سودهای کلان در جیب عده ای قاچاقچی، زمینه ساز خطرات جاده ای و تصادفات برای دیگر هموطنان است به همین سبب باید در این زمینه مسئولان چاره اندیشی کنند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار