معاون عمرانی شهرداری چابهار در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: امسال 200 هزار مترمربع از معابر این شهر با اعتبار 70 میلیارد ریال آسفالت می شود.
کد خبر: ۳۲۹۴۸۳
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۰ 15 November 2016

عبدالباسط میرکازهی اظهار داشت: با هدف زیباسازی و بهسازی معابر شهری از ابتدای امسال تاکنون بیش از 70 هزار متر مربع از معابر شهر چابهار با24 میلیارد ریال اعتبار آسفالت شده است.
وی افزود: علاوه بر آسفالت معابر، شهرداری چابهار بیش از 50 میلیارد ریال اعتبار برای پیاده روسازی پیش بینی کرده که بیش از سه هزار مترمربع پیاده روسازی با اعتبار یک میلیارد ریال انجام شده است.
معاون عمرانی شهرداری چابهار بیان کرد: حدود 12 هزار مترمربع پیاده روسازی در شهر چابهار پیش بینی شده است که به زودی هفت هزار مترمربع آن به صورت آسفالت و چهار هزار مترمربع از نوع پازل های بتنی اجرا می شود.
رئیس شورای اسلامی شهر چابهار نیز به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: شهر چابهار به عنوان مرکز تجارت و اقتصادی سیستان و بلوچستان و پیشانی توسعه کشور مطرح است و باید معابر و مناظر شهری آن در نظر سرمایه گذاران زیبا و جذاب باشد.
مسعود بلیده ای افزود: معابر خاکی شهر چابهار زیبنده شهروندان این شهر بین المللی نیست و باید با اختصاص اعتبارات و برنامه های ریزی لازم تمام اقدامات برای زیباسازی و آسفالت معابر انجام شود.
وی ادامه داد: شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر با همدلی و تعامل همدیگر برای خدمت به شهروندان گام بر می دارند و تمام تلاش خود را برای بالابردن سرانه معابر آسفالت بکار گرفته اند.
وی بیان کرد: شهروندان از سرمایه های اصلی شهر هستند و باید برای خواسته مهم آنان که ساختن شهری زیبا با امکانات رفاهی و فضای سبز مناسب است، اقدام عملی انجام شود.
شهرستان چابهار از توابع استان سیستان و بلوچستان با 260 هزار نفر جمعیت از شمال به شهرستان های نیکشهر، قصرقند و سرباز، از شرق به کشور پاکستان، از جنوب به دریای عمان (مکران) و از غرب به بندر کنارک متصل است.
منطقه آزاد و بندر زیبای چابهار واقع در قلب مَکُّرانِ بلوچستان و در فاصله 645 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان واقع شده است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۳
کجای آقای میر کازهی ما اهالی بلوار توحید از سمت شرق از طرف بلوار کارگر جنوبی حدود 12سال که چشم به راه آسفالت پیاده روی بلوار هستیم اما افسوس با چند ین چند مورد نامه و به شخصه با شهردار وقت آقای بلییده ای صحبت داشتم آسفالت انجام نشده است موقع طوفان و وزش باد تمام زندگی مردم این محل به هم می ریزد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۳
کجاست جناب مهندس 200هزار متر مربع آسفالت پیاده روهای بلوار توحید از سمت کار گر جنوبی بعد از 12 سال آسفالت نشده آنوقت کوچه رحمانی جسبیده به بلوار توحید چون خانه یکی از اعضای شورای شهر ساکن هستن بلافاصله آسفالت شده است فکری به حال پیاده رو های بلوار توحید بکنید
محمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۸
احسنت به مهندس عزیز و جوان مردمی شهرداری چابهار
با آرزوی موفقیت روزافزون
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار