پیکر پاک نخستین شهید رسانه ملی و مدافع حرم "محسن خزایی" امروز پس از سه بار تشییع در سه شهر مختلف در منزلگاه ابدی خود آرام گرفت.
کد خبر: ۳۲۹۸۴۰
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۲ 16 November 2016

شهید محسن خزایی خبرنگار اعزامی خبرگزاری صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران عصر روز شنبه 22 آبان ماه در سن 44 سالگی در منطقه عملیاتی حلب سوریه در اثر اصابت ترکش ناشی از انفجار خمپاره به ناحیه سر به شهادت رسید.

پیکر پاک شهید «محسن خزائی» خبرنگار شهید صدا وسیما شنبه شب با هواپیما به دمشق منتقل و روز یک شنبه 23 آبان بر دستان مردم در حرم حضرت زینب (س) تشییع شد.

همچنین پیکر این خبرنگار شهید روز دوشنبه 24 آبان ماه با حضور مسئولان کشوری و لشکری و نمایندگانی از رسانه‌های مکتوب، دیداری و شنیداری در تهران؛ مسجد بلال تشییع شد.

امروز سه شنبه 25 آبان ماه 1395 سرانجام این شهید به در آرامگاه ابدی خود در گلزار شهدای زاهدان در استان سیستان وبلوچستان پس از تشییع باشکوه بر روی دستان مردم شیعه و سنی شهید پرور سیستان وبلوچستان در پایتخت وحدت ایران آرام گرفت.

شهید محسن خزایی خبرنگار و مدافع حرم و در سال 1374به عنوان متصدی صدا فعالیت خود را در صداو سیما آغاز کرد همچنین از سال 80 تا 82 فرمانده پایگاه بسیج شهید برخوردار بود و در سال 83 مدیر باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان شد.

وی در سال 87 به عنوان مدیرخبر گیلان معرفی شد و پس از فعالیت‌های تخصصی و حرفه‌ای خبر به سوریه رفت.

به مناسبت شهادت این خبرنگار ،امروز ساعت پنج عصر مراسم زیارت عاشورا در کنار مزار وی برگزار خواهد شد همچنین مجلس بزرگداشتی در روز سه شنبه و چهار شنبه در رضویه زاهدان برگزار می‌شود و مراسم سومین روز شهادت او نیز روز پنجشنبه، 27 آبان در مسجد جامع این شهر برگزار خواهد شد.

از این شهید بزرگوار دو پسر به نام‌های محمد هادی و مهدی و یک دختر با نام زینب به یادگار مانده است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار