معاون شهردار خاش در استان سیستان و بلوچستان گفت: تیم ووشوی جوانان شهرداری خاش با غلبه بر رقیبان قدرتمند خود صدرنشین مرحله گروهی رقابت های لیگ برتر کشور شد.
کد خبر: ۳۳۰۸۹۴
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۱ 18 November 2016
عبدالوحید هاشمزهی افزود: تیم ووشو شهرداری خاش در هفته دوم لیگ برتر ووشو جوانان کشور با اقتدار از سد رقیبان کرمانشاهی و اصفهانی گذشت و هم اینک صدرنشین رقابتهای لیگ برتر کشور است.
وی بیان کرد: ووشوی جوانان شهرداری خاش به عنوان نماینده سیستان و بلوچستان در هفته دوم این رقابت ها در سرسرای آکادمیک ووشو ورزشگاه آزادی تهران موفق شد با نتایج 11بر صفر و 11بر 1 به ترتیب تیم هیات ووشو کرمانشاه و هیات ووشو اصفهان را شکست دهد و صدر جدول را از تیم قدرتمند رنگ فیروزه شیراز پس بگیرد.
وی ادامه داد: تمام برنامه ریزی ها و تلاش هیات مدیره تیم و کادر فنی کسب مقام قهرمانی است که برای سومین بار متوالی جوانان خاش قهرمانی را بدست آورده و عنوان پر افتخار ترین تیم لیگ برتر کشور را حفظ کند.
لشکری سرمربی تیم نیز از آمادگی کامل ورزشکاران و رفع مصدومیت چند بازیکن کلیدی تیم خبر داد و گفت: بازی آینده تیم با تیم رنگ فیروزه بسیار حساس است و برای این بازی کلیه ملی پوشان و ووشوکاران آنالیز کامل شده اند و ان شاءالله با برد در مقابل این تیم مسیر برای صعود به دور نیمه نهایی هموار شود.
تیم ووشوی جوانان شهرداری خاش در 2 دوره متوالی لیگ برتر عنوان قهرمانی رقابت ها را به خود اختصاص داده است.
خاش در 185 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان واقع شده است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار