بخشدار لاریجان مازندران با اشاره به باز بودن مسیرهای فرعی روستایی و اصلی در محور هراز، گفت: هم‌اکنون تردد در محور مواصلاتی هراز عادی است و مشکلی برای رفت و آمد وجود ندارد.
کد خبر: ۳۳۳۰۲۷
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۲ 22 November 2016
رضا مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان آمل، اظهار کرد: بخش لاریجان یکی از بخش‌های سرد، کوهستانی و صعب‌العبور است که با آغاز فصل سرما، شاهد بروز سرمای شدید، یخبندان و بارش برف در آن هستیم.
 
وی افزود: هم‌اکنون هوای سرد و زمستانی را در بخش لاریجان شاهد هستیم و رانندگانی که محور مواصلاتی هراز تردد دارند علاوه بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی به همراه خود مواد غذایی مورد نیاز و البسه گرم داشته باشند.
 
بخشدار لاریجان مازندران تصریح کرد: نخستین برف سنگین طی روزهای گذشته به روزهای 29 و 30 آبان امسال باز می‌گردد که در مناطق روستایی همانند ناندل، سوا و دیوران شاهد ریزش سنگین برف و نزولات آسمانی بودیم.
 
این مسؤول با اشاره به اینکه هم‌اکنون تردد در محورهای اصلی و فرعی بخش لاریجان مشکلی ندارد و همه مسیرهای روستایی و محور هراز باز است، خاطرنشان کرد: تردد در محور هراز نیز روان و عادی است.
 
مقدم ادامه داد: دهیاران و اعضای شورای اسلامی روستاهای بخش لاریجان در زمینه ذخیره سوخت و تأمین سوخت مورد نیاز روستائیان تلاش زیادی داشتند و در این زمینه مشکلی وجود ندارد.
 
وی با اشاره به نمک‌پاشی محور هراز برای عدم یخ‌زدگی جاده در هنگام شب و جلوگیری از بروز حوادث احتمالی، یادآور شد: همه عوامل راهداری و اداره راه و شهرسازی لاریجان در حالت آماده‌باش به سر می‌برند.
 
بخشدار لاریجان مازندران با بیان اینکه حدود 70 کیلومتر از مسیر مواصلاتی هراز در بخش لاریجان واقع شده است، متذکر شد: در بخش لاریجان 27 دهیاری و دو شهرداری شهرهای رینه و گزنک مستقر است و 80 ابادی و روستا در این بخش کوهستانی وجود دارد که در دل خود قله دماوند را جای داده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار