فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه با اشاره به نقش برجسته دانشجویان بسیجی در عرصه دانشگاه‌ها، خاطرنشان کرد: در جریان حوادث سال‌های 78 و 88 جوانان عزیز دانشجو در کشور پس از شنیدن فرمان ولایت به خیابان آمده و جریان‌های فتنه‌ای که انقلاب و نظام را تهدید می‌کرد؛ خنثی کردند.
کد خبر: ۳۳۳۳۲۲
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۹ 23 November 2016

سردار مارانی، در نشست با دانشجویان بسیجی استان که به مناسبت سالروز تشکیل بسیج دانشجویی انجام شد، ضمن عرض تبریک هفته بسیج و سالروز تشکیل بسیج دانشجو و طلبه، اظهار داشت: بسیج برای کشورهای اسلامی و برای حهان اسلام یک سرمایه ملی است.

وی با بیان اینکه امروز حل بسیاری از مشکلات جامعه در دستان دانشجویان است، خاطرنشان کرد: دانشجویان می‌توانند با حضور جهادی در عرصه‌های گوناگون راهگشا و راهنما باشند و مسئولان کشور را به دنبال خود بکشند.

وی با تاکید بر نقش کلیدی بسیج دانشجویی که وظیفه تربیت نیروی همطراز انقلاب اسلامی را برعهده دارد، اظهار داشت: دانشگاهیان مدیران آینده کشور هستند و اداره جامعه در آینده در دستان همین دانشجویان بسیجی است.

فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه با تاکید بر اینکه دانشجویان تولید کننده محتوای فکری جامعه و نظام اسلامی هستند، گفت: برجسته کردن شاخص‌های اسلامی، نقش‌آفرینی انقلابی در میدان‌های مختلف و جلوگیری از انحرافات سیاسی از ماموریت‌های اصلی دانشجویان است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار