امام جمعه زاهدان گفت: بسیج سازندگی در تحقق اقتصاد مقاومتی می‌تواند نقش بسیار مؤثری ایفا کرده و به دولت کمک کند.
کد خبر: ۳۳۴۳۳۸
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۷ 25 November 2016


آیت الله عباسعلی سلیمانی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه در مصلای قدس زاهدان ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: بسیج سازندگی در تحقق اقتصاد مقاومتی می تواند نقش بسیار مؤثری داشته و به دولت کمک کند.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان افزود: حفاظت از ارزش های مقدس انقلاب و نظام اسلامی وظیفه بسیجیان بوده که با بصیرت و اشراف کامل به وظایفشان در جای کشور فعال هستند.

وی ادامه داد: بسیج در تمامی صحنه ها به ویژه دفاع مقدس نقش بسزایی داشته و در رفع بسیاری از مشکلات تاثیرگذار بوده است.

خطیب نماز جمعه زاهدان با بیان اینکه بسیج یادواره بزرگ‌مردان و شیرزنان ایران زمین است، گفت: اگر امروز دانشمندان هسته‌ای ما می‌درخشند و اگر نیروی مرزبانی، نیروی مسلح و نیروی دریایی ما در دنیا می‌درخشد به برکت تفکر بسیج است.

امام جمعه زاهدان در ادامه با ذکر این نکته مهم که امام خمینی(ره) بسیج را برای دفاع از انقلاب و نظام تدبیر کردند، تصریح کرد: تفکر بسیجی پیشتاز حرکت جمعی در برابر دشمن است و به برکت تفکر بسیجی دشمن نتوانست یک وجب از خاک ما را تسخیر کند.

وی در ادامه با اشاره به دیدار بسیجیان با ولی فقیه، گفت: نماد بسیجی همیشه بر دوش مقام معظم رهبری و باعث افتخار ایشان است.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان در بخش دیگری از سخنانش از مشارکت بسیج با اداره‌‌کل دامپزشکی استان برای واکسیناسیون دام و طیور تقدیر کرد و گفت: با کار بسیجی همه مسیرهای سخت هموار می‌شود.

وی در پایان با اشاره به راهپیمایی بزرگ اربعین افزود: این راهپیمایی میلیونی یک حماسه تاریخی بود که نشان از مردم به ائمه اطهار را نشان می دهد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار