پتروشیمی مکران باید توجه ویژه ای به اشتغال نیروی انسانی داشته باشد.
کد خبر: ۳۳۴۵۱۵
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۲ 26 November 2016

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،نماینده مردم حوزه انتخابیه ایرانشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: شهرک پتروشیمی توسعه نگین مکران در چابهار باید توجه ویژه ای به اشتغال بومی و تربیت نیروی انسانی مهارت دیده داشته باشد تا بخشی از مشکلات بیکاری خانوارهای جنوب سیستان و بلوچستان رفع شود.
محمدنعیم امینی فرد پس از بازدید از شهرک پتروشیمی مکران افزود: ساخت واحدهای مختلف پتروشیمی یکی از امیدهای توسعه سیستان و بلوچستان و شرق کشور است که منجر به توسعه اقتصادی و ایجاد اشتغال می شود.
وی افزود: تربیت نیروی انسانی مورد نیاز و مهارت دیده برای بکارگیری در قسمت های مختلف این شهرک پتروشیمی از جمله خواسته های مردم و مسئولان منطقه است که این مجموعه باید توجه ویژه ای به آن داشته باشد.
وی ادامه داد: پتروشیمی باید با همکاری مراکز آموزش عالی به ویژه مرکز فنی و حرفه ای چابهار بتواند با ایجاد کارگاههای مرتبط در زمینه آموزش نیروی انسانی اقدام کند.
نماینده مردم شهرستان های ایرانشهر، سرباز، دلگان، فنوج و بخش های لاشار، بنت و آهوران نیکشهر و آشار مهرستان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: با توجه به حجم بالای سرمایه گذاری و ایجاد تحولات اقتصادی انتظار می رود توسعه زیرساخت های آموزشی، بهداشتی، آب شهری و روستایی مدنظر مسئولان باشد تا در آینده با مشکل جدی روبرو نشویم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار