مشاور اطلاع رسانی و روابط عمومی استاندار یزد گفت : ارزیابی عملکرد و فعالیتهای روابط عمومی های این استان با عنوان جشنواره روابط عمومی موثر برگزار می شود.
کد خبر: ۳۳۶۶۳۷
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۸ 30 November 2016
به گزارش تابناک یزد،عباس ملازینلی در نشست هیئت رییسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان یزد که پیرامون چگونگی برگزاری جشنواره روابط عمومی‌ موثر، همایش فصلی و آموزشی روابط عمومی ها و موارد مرتبط با صندوق قرض الحسنه شورا برگزار شد به طراحی مدل و تهیه ماتریس چگونگی برگزاری و ارزیابی عملکرد روابط عمومی های استان با عنوان جشنواره روابط عمومی موثر اشاره کرد.
وی ادامه داد: این طرح کلی در نشست‌های تخصصی متعدد و متوالی ظرف چند ماه گذشته ، تهیه و تدوین شده است.
وی همچنین از برگزاری نشست فصلی و آموزشی شواری هماهنگی روابط عمومی ها در روز 15 آذرماه سال جاری با حضور استاندار یزد خبر داد و افزود: در این نشست در بخش اول همایش با موضوع رسانه های نوین ارتباطی و فرهنگ عمومی و اجتماعی آن با حضور دکتر کردی رئیس مرکز جهانی آموزش و پرورش خلاق در مالزی را خواهیم داشت.
وی همچنین طرح سرفصل های کلی جشنواره روابط عمومی موثر، مسائل مربوط به اساسنامه صندوق شورای هماهنگی با حضور مدیران و کارشناسان روابط عمومی ادارات و نهادهای استان را از دیگر موارد این همایش برشمرد .
در این نشست عبدالمجید معنوی و مسعود طوفان2 نفر از اعضای گروه طراحی مدل ارزیابی جشنواره روابط عمومی موثر توضیحاتی جامع و کامل را درباره مدل یاد شده، به هیات رییسه شورای هماهنگی روابط عمومی ها ارایه کردند.
در پایان اعضای هیات رییسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان یزد در رابطه با مدل طراحی شده برای برگزاری جشنواره روابط عمومی ها و سایر موضوعات مطرح شده به بحث و تبادل نظر پرداختند.
طبق اساسنامه شورای هماهنگی روابط عمومی ها در استان‌ها، استاندار هر استان رییس شورا، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار نایب رییس شورا و مدیر روابط عمومی استانداری دبیر شورای یادشده هستند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار