کد خبر: ۳۳۷۳۲۸
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۲ 02 December 2016
به گزارش تابناک به مناسبت هفته بسیج و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و دلیرمردان عرصه جهاد و شهادت مراسم بزرگداشتی همراه با محفل انس با قرآن در زندان خاش برگزا شد .

در ابتدای این مراسم  مدعوین از نمایشگاه صنایع دستی زندانیان و نمایشگاه کتاب هفته بسیج که با همت نهاد کتابخانه های عمومی شهرستان در داخل بند برگزار گردیده بود بازدید نمودند.

سپس مراسم در محل نمازخانه مددجویان داخل بند برگزار گردید که پیری رییس زندان ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و تجلیل از رشادتها و ایثارگری سرداران رشید و بسیجیان دلاور بویژه  معمار بزرگ انقلاب امام امت (ره) و شهدای گرانقدربرگسترش دستاوردهای انقلاب اسلامی تاکید کرد وعنوان نمود: ماندگاری و پیروزی رزمندگان دربصیرت واطاعت پذیری از امام راحل (ره) بود.واستمرار وسرفرازی فرهنگ  شهادت و ایثارگری درپایبندی و دنباله روی فرمایشات امام بزرگوار،وصایای شهدای گرانقدروفرامین رهبر فرزانه و حکیم امام خامنه ای (حفظه الله) میباشد.

برگزاری مراسم معنوی محفل انس با قرآن کریم و مسابقات  قرآنی در رشته حفظ برنامه دیگری بود که از سوی مسئولین زندان پیش بینی  شده بود .

در ادامه سرهنگ محرابیان فرمانده بسیج ادارات شهرستان خاش ضمن گرامیداشت فرهنگ شهادت و ایثارگری به بیان برکات و خاطرات رزمندگان  دفاع مقدس پرداخت وگفت: دوران دفاع مقدس علاوه بر ترويج فرهنگ ساده‌زيستي موجب تقويت وحدت،مشارکت مردمي و ترویج روحيه جهادي می شود.

پس از قرائت مقاله بسیج توسط یکی از مددجویان مولوی یعقوب حسین بر نماینده ولی فقیه در امور اهل سنت شهرستان خاش نیز افزود: فرهنگ شهدا و دفاع مقدس باید به نسل های آینده منتقل گردد چرا که فرهنگ دفاع مقدس سد محکمی است در مقابل تهاجم فرهنگی و مقاصد پلید دشمنان و فرهنگ ایثار و شهادت ابرقدرتهای دنیا طلب  را به زانودر آورده است. و باید به نسل آینده منتقل گردد این مراسم  با اجرای تئاتر  هفته بسیج توسط مددجویان زندان  ادامه یافت و در پایان جلسه از فعالین نماز،حافظین قرآن و دیگر مددجویان فعال در حوزه های مختلف فرهنگی با اهداء جوایز تقدیر گردید.

در این مراسم  دادستان دادسرای عمومی و انقلاب ،قضات شعبات دادیاری ، فرمانده بسیج ادارات سپاه ناحیه خاش ،نماینده ولی فقیه در امور اهل سنت خاش ، مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان و اعضای معتمد انجمن و جمعی از مسئولین ادارات شهرستان حضور داشتند .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار