امام جمعه زابل گفت: همایش یادآوری مطالبات مردم سیستان به مسئولان به زودی برگزار می شود تا خواسته های مردم مورد توجه مسئولان قرار گیرد.
کد خبر: ۳۴۱۶۵۶
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۱ 11 December 2016


به گزارش ایرنا حجت الاسلام علی اکبر کیخا در جمع خبرنگاران اظهار داشت: منطقه سیستان از جوانان انقلابی، ولایتمدار، بسیجی و مطالبه گر برخوردار است که تمام تلاش خود را برای اعتلای این منطقه انجام می دهند.
وی تحول هر جامعه را مرهون نیروی های جوان و نگاه تیزبین رسانه ها آن دانست و افزود: صدای رسا و اثر گذار جوانان و رسانه ها در جامعه قابل شنیدن است.
امام جمعه زابل گفت: شدت و ضعف هایی در مطالبه گری مردم دیده می شود به طوری که این غفلت متوجه رسانه های منطقه نیز است.
وی تصویب منطقه آزاد تجاری - صنعتی سیستان در مجلس شورای اسلامی را خواستار شد و تاکید کرد: دولت و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی جواب مردم را در رابطه با تصویب این منطقه آزاد بدهند.
حجت الاسلام کیخا افزود: فعال سازی منطقه ویژه اقتصادی رامشار و دپو کالا در این محل سبب ایجاد اشتغال در منطقه می شود.
وی از تلاش نمایندگان مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی قدردانی کرد و گفت: 2 نماینده شهرهای شمالی سیستان و بلوچستان در مجلس شورای اسلامی دوشادوش یکدیگر اقدامات خوبی انجام داده اند.
امام جمعه زابل تاکید کرد: مردم منطقه حامی 2 نماینده خود در مجلس شورای اسلامی هستند چرا که با امیدهای بزرگ و اندیشه های عمیق به آنان رای داده اند.
وی از هنرمندان سیستان خواست تا به موضوعات و مشکلات این منطقه ورود کنند.
حجت الاسلام کیخا ادامه داد: هنرمندان این منطقه باید در رشته های مختلف مورد توجه مسئولان قرار گیرند و سازمان های مختلف در حمایت از هنرمندان ورود جدی داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار