معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار شهرستان ویژه ایرانشهر گفت: امکانات هواشناسی ایرانشهر کافی نیست در حالی که این شهرستان با این گستره زیاد و واقع شدن در مرکز بلوچستان باید به امکانات و تجهیزات روز هواشناسی مجهز باشد.
کد خبر: ۳۴۱۶۵۷
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۶ 11 December 2016


:

به گزارش ایرنا نبی بخش داوودی در جلسه ستاد بحران این شهرستان که ظهر امروز در سالن اجتماعات فرمانداری تشکیل شد از نبود دستگاه سنجش غلظت غبار در اداره هواشناسی ایرانشهر انتقاد کرد و اظهار داشت: باوجود کاهش شدید دید و غلظت غبار و ریزگردها، اطلاعاتی از شعاع دید در این شهرستان وجود ندارد.
وی گفت: بخش بمپور این شهرستان یکی از مناطق تحت تاثیر بحران حرکت شن های روان است اما این منطقه فاقد ایستگاه هواشناسی است.
وی گفت: با توجه به غلظت بالای گرد وغبار و احتمال ایجاد مشکلات تنفسی برای دانش آموزان و مردم دانشکده علوم پزشکی نسبت به توزیع ماسک به مردم اقدام کند.
فرمانده پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان نیز با بیان اینکه در جاده های جنوب استان گرد و غبار شعاع دید را کاهش داده است، گفت: رانندگان می توانند با چراغ روشن و با احتیاط در این راهها تردد کنند.
سرهنگ ستوده افزود: هم اینک تمام راه های جنوب استان باز است و هیچ گونه مشکلی وجود ندارد.
استان سیستان و بلوچستان به سبب گستردگی راههای ارتباطی دارای 2 قرارگاه پلیس راه در شمال (زاهدان) و جنوب استان(ایرانشهر) است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار