کد خبر: ۳۴۳۸۶۱
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۰۶:۲۷ 15 December 2016

مدیرعامل منطقه آزاد چابهار بابیان اینکه چابهارخود را آماده پذیرایی از گردشگران نوروزی می کند از دو برابر شدن تعداد تخت های هتلی این بندرتاپایان سال خبرداد.

عبدالرحیم کردی در گفت وگو باخبرنگارایسنا-منطقه سیستان وبلوچستان بابیان اینکه سال 96استان سیستان وبلوچستان به عنوان استان نمونه گردشگری انتخاب شده است گفت: در راستای آن که چابهار نقطه آغازین گردشگری دراستان شود ستادی را برای استقبال از مسافران تشکیل دادیم.

وی افزود: تامین زیرساخت های لازم برای گردشگران و افزایش تخت های هتلینگ از اقدامات مهمی است که دراین ستاد پیگیری می شود.

مدیرعامل منطقه آزاد چابهار باتاکید براینکه تاپایان سال تعداد تخت های هتلی چابهار دو برابرمی شود گفت: هتل لیپار که برای مدت طولانی تعطیل بوده به ظرفیت 100درصد خواهد رسید و تا قبل از سال، 117اتاق آن درمدار قرارمی گیرد.

وی به هتل های فردوس و صدف هم اشاره کرد و گفت: تاپایان آذرماه سال جاری تعداد تخت های هتل فردوس از 200تخت می گذرد و ظرفیت این هتل بین المللی 2ونیم برابر خواهد شد.

کردی ادامه داد: درحال بازسازی هتل صدف هستیم که تاپایان سال جاری آماده پذیرایی از گردشگران می شود و این درحالی است باتوجه به تعاملات صورت گرفته درسراسر منطقه و شهر نیزکمپ های گردشگری برای مسافرینی که ترجیح می دهند در هتل اسکان نگیرند آماده می شود.

به گفته مدیرعامل منطقه آزاد چابهار فرودگاه کنارک ماهانه میزبان 52پرواز است و دریک سال گذشته تعداد پروازهای ورودی به این فرودگاه روزانه از یک به چهار پرواز افزایش یافته است.

عبدالرحیم کردی با اشاره به اینکه شرکت های هواپیمایی اقبال خوبی برای توسعه پروازهای خود در چابهار داشتند تصریح کرد: تهران، مشهد، بندرعباس، زاهدان، دبی و مسقط مقاصد پرواز های فرودگاه کنارک است و درحال برنامه ریزی هستیم که اصفهان،شیراز ،کابل و کراچی را به این پرواز ها بیفزاییم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار