نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه:
آیت الله علما گفت: تا زمانی که این مسئولین عزل و محاکمه شوند پیگیر امور هستم و از آن نخواهم گذشت.
کد خبر: ۳۴۴۴۸۱
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۱ 16 December 2016

به گزارش تابناک کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما در خطبه های عبادی- سیاسی نماز جمعه 26 آذر 95 ضمن تبریک هفته وحدت بر عموم مسلمین، گفت: اگر همه مسلمانان متقی باشند در زندگی مسئولیت پذیر بوده و علاوه بر دارا بودن از یک زندگی سالم می توانند از آن لذت ببرند، مسلمانان باید تقوا پیشه کنند و به آن پایبند باشند.

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه 17 ربیع الاول مصادف با مناسبت های هفته وحدت، میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام صادق (ع) است، افزود: پیامبراکرم برای هدایت ما آمده در تاریکی نمانیم و هدایت شویم.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به 27 آذر شهادت آیت الله مفتح گفت:  این شهید از شخصیت های برجسته و پایه گذار وحدت حوزه و دانشگاه بود، شهیدان مطهری، بهشتی، باهنر و مفتح اصرار داشتند در زمان طاغوت وارد دانشگاه شوند.

وی  همچنین با اشاره به توجه امام خمینی (ره) به دانشگاه ها، گفت: امام به این موضوع حوزه و دانشگاه ها توجه ویژه داشت به همین دلیل جهت سامان دادن به اوضاع دانشگاه ها یک سال آن را تعطیل کرد  داشت وامام بعد انقلاب فرهنگی را تشکیل داد و در این مسیر نقش حوزه و دانشگاه خیلی مهم و موثر بود.

آیت الله علما با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر انقلابی بودن، انقلابی فکر کردن و انقلابی ماندن ، گفت: بنده هم میگویم انقلابی هم تربیت کنیم، همانطور که امام راحل می فرمایند خروجی دانشگاه ها باید بچه مسلمان و تفکر اسلامی باشد، وصیت نامه امام اصل نظام است.

خطیب جمعه کرمانشاه گفت: هزینه هایی هنگفت جهت تربیت دانشجویانی مسلمان و با ایمان صرف دانشجویان می شود اما متاسفانه شاهد برگزاری مراسم های اخیر دانشگاه رازی هستیم که در آن دین اسلام، پیامبران الهی و اخلاق مورد هتک حرمت قرار گرفتند.

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه بنده تذکری مبنی بر توجه به سخنرانان مدعو در دانشگاه ها و برای دانشجویان دادم اما متاسفانه در مراسم دانشگاه رازی شعرهایی خوانده و سخنانی گفته شد که قابل بیان کردن نیست.

 وی با بیان اینکه اذهان جوانان و دانشجویان ما در دست عده ای است که از وضعیت جایگاه و مقام، بیت المال و خون شهیدان سواستفاده کرده و برای آنان شعرهایی را بازگو می کنند که در آن به پیامبر عظیم الشان اسلام توهین می کنند، افزود: مسئولین امور فرهنگی دانشگاه رازی ابتدا توبه کرده و سپس عزل و محاکمه شوند، دستگاه های امنیتی باید این مسائل را بررسی کنند.

آیت الله علما تصریح کرد: بنده هم قطعا از اینها نخواهم گذشت و تا زمانی که اثر بخش باشد این موضوع را پیگیری می کنم.

به گزارش تابناک، دانشگاه رازی کرمانشاه طی یک ماه اخیر با برگزاری مراسم های متعددی در قالب برنامه های طنز، سیاسی و... زمینه هتک حرمت به اسلام، پیامبران الهی، نظام و اخلاق را فراهم آورده است .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار