کد خبر: ۳۴۴۵۱۵
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۳ 16 December 2016
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان ، گفت : با هدف رونق تولید 74 میلیارد تومان تسهیلات تا کنون به 86 واحد صنعتی پرداخت گردیده است که 78 درصد این تسهیلات به واحدهای صنعتی و 22 درصد به واحدهای بخش کشاورزی پرداخت شده است .

به گزارش ایسنا، نادر میرشکار افزود: تعداد 452 واحد در سامانه بهین یاب ثبت نام نموده اند که 93 واحد تا کنون عقد قرارداد شده که به 86 واحد تسهیلات پرداخت و بقیه در دست بررسی است .

وی به روند کند پرداخت از طریق سیستم بانکی ، توسط برخی بانک ها در استان اشاره نمود و افزود: در برخی واحدهای مشکل دار روند ارزیابی مجدد پروژه ها از طریق بانک ها بسیار طولانی است و بر همین اساس ما نیز بانک به بانک حضور پیدا کردیم که از پروژ ه ها بازدید نمایند و بر همین اساس نگاه برخی بانک ها نیز تغییر کرده است .

وی ادامه داد: هم اکنون 39 واحد صنعتی در تملک بانک ها قرار دارد که پیشنهاد می شود با همکاری بانک ها این واحد ها مجددا احیا شوند .

میرشکار خاطرنشان کرد: از ابتدای امسال تا کنون 58 پروانه بهره برداری با سرمایه گذاری 148 میلیارد تومان  اشتغال 670 نفر نیز در استان صادر گردیده که تعداد پروانه ها طی این مدت نسبت به کل سال قبل 75 درصد رشد را نشان می دهد .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار