کد خبر: ۳۴۴۵۱۸
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۱ 16 December 2016
امام جمعه موقت زاهدان، پیامبر اکرم (ص)را عالی ترین محور برای وحدت همه فرقه های مذهبی و دینی دانست و الگو قرار دادن زندگی این بزرگوار برای همه ما واجب است.

به گزارش ایسنا امام جمعه زاهدان در خطبه های نماز جمعه زاهدان، ضمن تبریک میلاد پیامبر (ص) و هفته وحدت اظهار کرد: راهبرد پیامبر اکرم (ص) تبیین توحید و تحول اجتماعی بود .و سه ویژگی بارز پیامبر اسلام (ص) ، خدا محوری ، نرم خویی و مجاهدت است.

خطیب موقت نماز جمعه زاهدان گفت: تربیت و هدایت انسانها ، بزرگترین معجزه هستی است که باید سیره و روش پیامبر گرامی اسلام را شناخت.

راهداری در ادامه با اشاره به تلاش دشمنان برای تفرقه افکنی بین مسلمانان ادامه داد: با توجه به اینکه گروهی به دنبال انهدام جامعه اسلامی هستند باید با اتحاد و هم دلی این توطئه شوم دشمنان را نقش بر آب کنیم.

وی همچنین در ادامه با تبریک سالروز میلاد امام جعفر صادق (ع) نیز افزود: امام جعفرصادق(ع) در دوران امامت خود و فرصت پدید آمده برای مقابله با حکومت اموی و عباسی، بهره‌برداری و یک انقلاب بزرگ فرهنگی را طراحی و پایه‌گذاری کرد که یکی از برکات این انقلاب، تاسیس مذهب تشیع یعنی مکتب جعفری بود.

امام جمعه موقت زاهدان خاطرنشان کرد: فرهنگ غنی اسلام توسط امام جعفر صادق(ع) معرفی شد و اسلام حیاتی دوباره گرفت و این حیات تازه، مکتب تشیع را به عالم معرفی کرد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار