کد خبر: ۳۴۷۷۹۹
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۷ 23 December 2016
 نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: 9 دی روز میثاق امت حزب الله و همیشه در صحنه ی ایران اسلامی با رهبری و ولایت است و مردم در این روز اعتماد و وفاداری خودشان را به نظام جمهوری اسلامی به اثبات رساندند.

به گزارش ایرنا آیت الله عباسعلی سلیمانی در خطبه های نمازجمعه این هفته در مصلای قدس زاهدان اظهار داشت: نهم دی ماه روز بصیرت، دشمن شناسی و زمان شناسی مردم ایران اسلامی بود که با حرکت و خروش خودشان آتش آشوب و فتنه را در کشور خاموش کردند.
نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استانهای سیستان و بلوچستان و کرمان با اشاره به انتخابات سال 88 افزود: حضور 40 میلیونی مردم در این انتخابات نعمت ارزنده الهی و سرمایه عظیمی برای ملت ایران و رهبری انقلاب اسلامی قلمداد می شد.
عضو خبرگان رهبری خاطر نشان کرد: دوره ی دهم انتخابات ریاست جمهوری جزء استثنائات تاریخی انقلاب اسلامی به حساب می آمد زیرا یک دوره زورآزمایی کاندیدا برای تصرف آرا مردم بود.
امام جمعه زاهدان بیان کرد: حضور مردم در انتخابات سال 88 به حدی بود که دشمنان قسم خورده ی ما مجبور به اعتراف حضور حداکثری مردم شدند.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: به فرموده ی رهبر انقلاب اسلامی حضور مردم در این انتخابات به حدی بود که می توانست کوه های بزرگ مشکلات را به راحتی جابجا کند.
آیت الله سلیمانی با اشاره به اینکه مردم پشتوانه نظام جمهوری اسلامی هستند اظهار داشت: مردم هستند که در صحنه های سیاسی قدرت نمایی می کنند و دولتمردان به پشتوانه آنان می توانند در جوامع بین المللی عرض اندام کنند.
عضو خبرگان رهبری افزود: آرا مردم در انتخابات ریاست جمهوری سال 88 به نظام جمهوری اسلامی، برای تقویت انقلاب و به عنوان خون بهای شهیدان بود.
امام جمعه زاهدان بیان کرد: آراء مردم به نام هر کسی که در صندوق ریخته می شد امانت بود بنابراین چه برنده انتخابات و چه بازنده آن باید این آراء را به عنوان بیت المال قلمداد و چنین سرمایه ای پاسداشت می کردند.
نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استانهای سیستان و بلوچستان و کرمان خاطر نشان کرد: متاسفانه بعد ازاعلام نتایج، برنده این انتخابات مغرور و بازنده ی آن دچار فریب شد و حق را زیر پا گذاشت.
آیت الله سلیمانی اظهار داشت: در کشوری که وامدار خون شهدا هستیم و نمونه ترین حکومت الهی در این کشور حاکم است متاسفانه کاندیدا به جای تبریک و دلجویی از یکدیگر با بی توجهی و غفلت حقوق بیت المال نظام جمهوری اسلامی را به حراج گذاشتند.
عضو خبرگان رهبری اظهار داشت: بازنده ی انتخابات تقلب در انتخابات و عدم امانت داری آراء مردم را به عنوان یک شعار سرداد.
امام جمعه زاهدان بیان کرد: کاندیدایی که باید از مسیر قانون به اعتراض خود رسیدگی و به قانون تمکین می کرد و بدون درنظر گرفتن حیثیت نظام جمهوری اسلامی و با تحریک دشمنان داخلی و خارجی کشور را دچار آشوب کرد.
نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استانهای سیستان و بلوچستان و کرمان خاطر نشان کرد: فتنه گران در روز عاشورا به عزاداران امام حسین حمله کردند و شعارهای ضد دینی و اخلاقی سر دادند.
آیت الله سلیمانی گفت: مردم دیندار و همیشه در صحنه ایران اسلامی در روز نهم دی به تمام فتنه گران و آشوب طلبان درس مهمی دادند و آنها را سرجای خودشان نشاندند.
عضو خبرگان رهبری با اشاره به آزاد سازی حلب خاطر نشان کرد: حلب در یک عملیات پیچده ای با لطف پروردگار متعال آزاد شد و با پیروزی جبهه مقاومت در این شهر مهم معادلات سوریه را تغییر داد.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان بیان کرد: استکبار جهانی و کشورهای مرتجع عربی با تمام امکانات از تروریست های حلب حمایت های مالی و نظامی می کردند که با وجود این شرایط جبهه مقاومت توانست بر تروریست ها پیروز شود.
امام جمعه زاهدان افزود: رسانه های استکبار جهانی به دفاع تمام قد از تروریست های سوریه پرداختند و حوادث را وارونه به جهان مخابره می کردند.
آیت الله سلیمانی خاطر نشان کرد: پیروزی حلب نه تنها سناریوی تجزیه سوریه را خنثی کرد بلکه تجزیه عراق را هم با شکست مواجه ساخت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار