نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: شهید بزرگوار محسن خزایی در یک فضای معنوی و در عالم روحانی و الهی در سوریه به درجه رفیع شهادت نائل آمد
کد خبر: ۳۴۹۲۸۱
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۷ 26 December 2016


به گزارش ایرنا آیت الله عباسعلی سلیمانی در آیین گرامیداشت چهلمین روز خاکسپاری شهید محسن خزائی در مسجد جامع زاهدان که با حضور آخوندی معاون سیاسی سازمان صدا و سیما، برخی از مسئولان استانی و قشرهای مردم برگزار شد، اظهار داشت: روح شهید خزایی به مثل یک پرنده بلند پرواز از خانه و دیوار منزل خود و حتی از فضای ایران اسلامی عبور کرد و در سوریه به فیض شهادت نائل آمد.
نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استانهای سیستان و بلوچستان و کرمان بیان کرد: بعضی از افراد به مثل شهید خزایی هستند که خداوند در دل و جان آنان قرار گرفته است.
عضو خبرگان رهبری اظهار داشت: شهید والامقام محسن خزایی با حضور در جبهه سوریه و پذیرش احتمال شهادت، به خوبی توانست الگویی از مدیریت رسانه ای و اخلاص در عمل را به نمایش گذارد.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: همه می خواستند داعش را به عنوان قهرمان و منجی مردم آزادی خواه سوریه قلمداد کنند و هیچ فردی نپرسید که چرا این مهاجمان در این کشور حضور دارند و مردم را قتل عام می کنند.
آیت الله سلیمانی اظهار داشت: تنها خبرنگاری در جهان که گفت داعش کودکان را در مقابل والدین آنان سر می برد شهید محسن خزایی بود.
به گزارش ایرنا، شهید محسن خزایی روز شنبه /22 آبان/ در منطقه حلب سوریه بر اثر اصابت ترکش خمپاره به درجه رفیع شهادت نایل آمد.
شهید محسن خزائی از سال 88 عازم سوریه شد و ضمن خدمت در نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در آن کشور با صدا و سیما و شبکه خبر نیز همکاری می کرد.
این شهید بزرگوار دارای سه فرزند (2 پسر و یک دختر) است و دختر کوچکش «زینب» سه ساله در حالی به دنیا آمد که پدرش در سوریه در خطوط مقدم مقابله با تکفیریها به دفاع رسانه ای از حرم مشغول بود.
شهید محسن خزایی که روحش شاد و یادش گرامی باد، افتخاری دیگر را برای جامعه رسانه ای سیستان و بلوچستان رقم زد و برگ دیگری از دفتر شهادت را به خود اختصاص داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار