رئیس هیأت هندبال استان قم از برگزاری دوره مربیگری این رشته ورزشی و درخشش تیم هندبال هدف‌پویان جوان قم در لیگ برتر باشگاه‌های کشور خبر داد.
کد خبر: ۳۵۰۵۶۶
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۸ 28 December 2016
به گزارش تابناک قم، سید علیرضا طباطبایی اظهار کرد: در تمام حوزه‌ها اعم از قهرمانی، همگانی، آموزش و فرهنگی فعالیت می‌کنیم و در بخش آموزش هیأت هندبال در نظر دارد به زودی دوره تئوری مربیگری درجه دو ان رشته را برگزار کند.

وی در ادامه به نتایج تیم هندبال هدف‌پویان جوان قم در لیگ برتر باشگاه‌های کشور اشاره و بیان کرد: این تیم در پایان نیم‌فصل رتبه خوبی در جدول رده‌بندی لیگ دارد و در دور برگشت نیز قطعا قادر به کسب نتایج بهتر در مقابل حریفان خود خواهد بود.

رئیس هیأت هندبال استان قم افزود: در دور رفت مسابقات دوازدهمین دوره لیگ برتر هندبال زنان باشگاه‌های کشور که در مدت 6 هفته به انجام رسید، تیم هدف‌پویان جوان قم با کسب سه پیروزی، سه باخت و 6 امتیاز در مقابل حریفان خود رتبه چهارم جدول رده‌بندی را در اختیار گرفت.

وی یاد آور شد: در حال حاضر تیم هندبال شهید چمران لارستان با کسب 12 امتیاز به عنوان قهرمان نیم‌فصل صدر جدول لیگ برتر هندبال را از آن خود کرده، تیم تاسیسات دریایی تهران با کسب 10 امتیاز و ذوب‌آهن اصفهان با کسب هشت امتیاز در جایگاه‌های دوم و سوم هستند.

طباطبایی به حضور دو گلزن تیم هندبال هدف‌پویان جوان قم در جمع برترین‌های لیگ برتر هندبال ایران اشاره و ابراز کرد: بر اساس آمار کمیته مسابقات هندبال زنان، الناز قاسمی با 70 گل و نوریه عباسی با 48 گل از تیم هدف‌پویان جوان در مکان‌های اول و دوم گلزنان شاخص لیگ برتر هستند.

وی از آمار مطلوب نماینده هندبال قم در نیم‌فصل نخست لیگ برتر نیز خبر داد و افزود: در حالی که تیم شهید چمران لارستان با 180 گل زده بهترین خط حمله را در اختیار دارد، تیم هدف‌پویان جوان قم نیز با 94 گل خورده بهترین دفاع را در میان هفت تیم لیگ برتر هندبال دارد.

رئیس هیأت هندبال استان قم تصریح کرد: هدف ما این است که در صورت یافتن حامی مالی مناسب یک تیم از بخش آقایان نیز به عنوان نماینده قم در مسابقات هندبال باشگاه‌های کشور حضور داشته باشد اما در این راه هنوز موانع و محدودیت‌هایی وجود دارد که باید حل شود.

وی در ادامه به مسابقات هندبال دسته سه مردان ایران اشاره کرد و افزود: با توجه به تقویم اجرایی فدراسیون هندبال، مسابقات هندبال دسته سوم باشگاه‌های کشور در دهه اول اسفند ماه برگزار می‌شود و بر همین اساس تیم‌ها باید تا دوم بهمن ماه آمادگی خود را به فدراسیون اعلام کنند.

طباطبایی با اشاره به شرایط حضور در مسابقات دسته سه باشگاه‌های کشور، عنوان کرد: تیم‌های قهرمان هر استان حق شرکت در این مسابقات را دارند، ضمن اینکه هر تیم متشکل از 16 بازیکن است که شرایط سنی آنها هشت بازیکن بزرگسال به صورت آزاد، چهار بازیکن امید و چهار بازیکن جوان به همراه چهار نفر از اعضای کادر تیم‌ها است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار