کد خبر: ۳۵۴۶۰۷
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۰۶:۵۳ 04 January 2017
به گزارش میزان، سردار حسین معروفی در سفر به شهرستان میرجاوه و دیدار با عشایر منطقه و بسیجیان دسته رزمی شهید عیسی کرد روستای تمین، ضمن تشکر از مردم این شهرستان و بسیجیان دسته‌های رزمی اظهار کرد: انسجام درونی طوایف و عشایر میرجاوه را ستودنی دانست.

وی گفت: عشایر مردمی انقلابی، بی‌حاشیه، پای کار و بی توقع هستند که در منطقه اقدامات خوبی انجام داده‌اند.

فرمانده سپاه سلمان در این دیدار صمیمی به امنیت و مسائل فرهنگی و اجتماعی استان اشاره کرد و ادامه داد: در حوزه امنیت و مسائل فرهنگی و اجتماعی اقدامات خوبی در این منطقه انجام شده که این موضوع، مدیون هوشیاری، بصیرت و همدلی مردم با نظام، سپاه و بسیج است.

سردار معروفی به رشادت بسیجیان در حفظ کیان اسلامی اشاره کرد و افزود: خوشبختانه با هوشیاری و هوشمندی مردم منطقه و وحدت مثال زدنی میان شیعه و سنی، توطئه‌های دشمنان همواره خنثی شده است.  

وی به حضور پرشمار زوار پاکستانی اربعین حسینی در این شهرستان اشاره کرد و ادامه داد: فعالیت‌های سران طوایف شهرستان میرجاوه و بسیجیان در استقبال از زائرین پاکستانی اربعین حسینی در حوزه عملی تقریب قابل ستایش است و این وحدت و همدلی باعث ناامیدی دشمنان می‌شود.

فرمانده سپاه سلمان با بیان اینکه ظرفیت گردشگری روستای تمین مغفول مانده است، گفت: تمین منطقه بکری است و باید گردشگران را با این مناطق دست نخورده ایران آشنا کرد و این حرکتی است به سمت پویایی اقتصاد و این موضوع زمینه ماندگاری مردم در منطقه را افزایش می‌دهد.

در این دیدار صمیمانه حاج عبدالنبی کرد یکی از ریش سفیدان و فرمانده پایگاه شهید عیسی کرد منطقه تمین نیز بیان کرد: ما بسیجیان عشایر میثاق خود را با رهبر معظم انقلاب اعلام کرده و تا آخرین قطره خون از انقلاب دفاع خواهیم کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار