کد خبر: ۳۵۹۲۵۷
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۱ 12 January 2017

شهردار زاهدان گفت: شهرداری زاهدان طبق بودجه مصوب سال 95 برنامه ریزی و اقدامات لازم را برای اجرای طرح ها و پروژه های خود انجام داده که موضوع توجه به مناطق حاشیه ای شهر به عنوان یکی از اولویتهای مورد تاکید استانداری در این بودجه به خوبی مد نظر قرار گرفته است.

به گزارش ایسنا- منطقه سیستان و بلوچستان، محمد خاشی افزود: ایجاد توازن بین پهنه شمالی و جنوبی شهر با جدیت در دستور کار قرار دارد و در تلاش هستیم تا بر همین منوال پروژه ها و برنامه هایمان را با سرعت هر چه بیشتر عملیاتی کنیم.

وی با اشاره به اینکه پهنه شمالی شهر از دیرباز به عنوان اولین خاستگاه زاهدان مطرح بوده است گفت: با همکاری ارگانهای ذیربط تا کنون اقدامات خوبی برای رفع محرومیت از پهنه شمالی شهر صورت گرفته و با توجه به اینکه این مناطق یک سوم جمعیت شهر را در خود جای داده اند در تلاش هستیم تا با ادامه تعامل دستگاه های مرتبط جهت رفع کامل مشکلات آنها اقدام کنیم.

شهردار زاهدان ضمن تشریح برخی از مسائل و مشکلات حال حاضر گفت: در حاشیه شهر حدود 6 میلیون مترمربع معابر خاکی را داریم و با توجه به اینکه نقطه اتصال حاشیه با شهر بسیار نزدیک است لذا ضرورت انجام یک حرکت برنامه ریزی شده و جهادی در راستای حل این موضوع احساس می شود که ما این امر را در دستور کار قرار داده ایم.

وی با تاکید بر اجرای عدالت فضایی افزود: در جهت رفع مشکلات معابر حاشیه شهر طوری برنامه ریزی کردیم که حدود80 درصد از قیر دریافتی را برای آسفالت این معابر به مصرف برسانیم و طبق تاکیدات استاندار تا مشکلات این مناطق بر طرف نشود هیچ برنامه و پروژه لوکسی در سایر نقاط شهر اجرا نخواهد شد کما اینکه به منظور تسریع در روند ایجاد امکانات رفاهی برای شهروندان حاشیه شهر سعی کرده ایم شرایط لازم را برای بازدید مقامات عالی رتبه کشوری از این نقاط فراهم کنیم تا از نزدیک با مشکلات آنها آشنا شوند.

وی اضافه کرد: برنامه اجرای نهضت آسفالت را با اولویت مناطق حاشیه ای در دستور کار قرار داده ایم که ان شاءا... این امر از اسفند ماه به صورت جدی آغاز خواهد شد البته در حال حاضر این امر نیز به صورت روزانه در بسیاری از این نقاط اجرا می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار