شب گذشته در يک درگيري مسلحانه؛
فرمانده مرزباني سيستان و بلوچستان از اجراي عمليات موفقيت آميز شب‌گذشته مرزداران هنگ مرزي سراوان عليه قاچاقچيان مسلح و كشف يک تن و 222 كيلوگرم ترياک خبر داد.
کد خبر: ۳۶۰۶۰۵
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۰۶:۳۴ 15 January 2017

به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان به نقل از گزارش دریافتی از مرزبانی ناجا سردار سعيد كميلي گفت مرزداران هنگ مرزي سراوان شب گذشته با اشراف اطلاعاتي از ورود يک باند مواد مخدر به داخل کشور مطلع و با آمادگي و تجهيزات كامل، منطقه را تحت پوشش كامل اطلاعاتي و عملياتي خود قرار دادند.

وي با اشاره به واکنش سريع مرزداران و همکاري عوامل سپاه در اين عمليات، گفت: قاچاقچيان پس از ورود به محدوده كمين مرزداران و آگاهي از حضور مأموران به سمت آنان تيراندازي كردند که در نتيجه، با آتش پرحجم مرزداران مجبور به عقب‌نشيني شدند.

فرمانده مرزباني سيستان و بلوچستان ادامه داد: سرانجام با عمليات پايش هوايي، محل اختفاي قاچاقچيان شناسايي و پس از درگيري مسلحانه، سوداگران مرگ كه توان مبارزه با مرزداران را نداشتند با رها کردن خودرو، استفاده از تاريكي شب و عوارض طبيعي منطقه، به سمت كشور پاكستان فرار کردند.

سردار كميلي گفت: مرزداران با بررسي دقيق منطقه، يک تن و 222 كيلو گرم ترياک کشف ، يك دستگاه خودرو سنگين توقيف و دو قاچاقچي را دستگير کردند. شناسايي و دستگيري ساير متهمان اين پرونده كه از محل متواري شدند در دستور كار قرار دارد.

فرمانده مرزباني سيستان و بلوچستان در پايان با تقدير و تشكر از رشادت مرزداران كه در سخت‌ترين شرايط عملياتي با انگيزه، ايثار، رشادت و از جان گذشتگي خود مانع تحقق اهداف پليد قاچاقچيان مواد مخدر شدند، خاطرنشان كرد: مرزهاي جنوب شرق كشور همانند گذشته با حضور مقتدرانه مرزباني براي فعاليت سوداگران مرگ ناامن است و متجاوزان و قاچاقچيان بايد بدانند، مرزداران با هرگونه تجاوز به مرزهاي جمهوري اسلامي ايران، قاطعانه برخورد خواهند كرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار