استاندار سیستان و بلوچستان صبح امروز /دوشنبه/ با افزون بر 60 نفر از شهروندان استان دیدار صمیمانه داشت و از نزدیک مشکلات، دغدغه ها و مطالبات آنان را مورد پیگیری قرار داد.
کد خبر: ۳۶۱۹۰۹
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۸ 16 January 2017
به گزارش ایرنا علی اوسط هاشمی در تداوم سلسله دیدارهای مردمی خود با شماری از شهروندان سیستان و بلوچستان دیدار کرد و از نزدیک در جریان مشکلات و خواسته های آنان قرار گرفت و دستور رسیدگی به مشکلات مردمی را صادر کرد.
علاوه بر استاندار، معاونان و شمار زیادی از مدیران کل سیستان و بلوچستان نیز امروز با حضور در سرسرای اجتماعات استانداری واقع در زاهدان با مردم دیدارهای چهره به چهره داشتند و مردم استان مطالبات و دغدغه های خود را با آنان مطرح کردند.
بیکاری و نبود شغل ثابت، نداشتن درآمد کافی برای پرداخت معوقات بانکی، نداشتن شناسنامه، زیاد بودن عوارض شهرداری ها، ندادن سوخت به مرزنشینان و درخواست مسکن از جمله مهمترین مشکلات مطرح شده مردم در دیدار امروز با استاندار سیستان و بلوچستان بود.
** مشکل یک جوان عشایر بلوچ اشک استاندار را در آورد
اشک چشم استاندار سیستان و بلوچستان پس از شنیدن حرف های یک جوان عشایر بلوچ که در مورد نداشتن شناسنامه و مشکلاتی که خانواده اش برای بهره گیری از حق و حقوق اولیه خود مانند هر فرد عادی با آن روبرو هستند، جاری شد.
استاندار سیستان و بلوچستان در پایان این نشست مردمی علاوه بر قول پیگیری مشکلات مردم، از مدیران ادارات مربوطه نیز خواست همکاری بیشتری برای حل مشکلات شهروندان داشته باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار