کد خبر: ۳۶۴۰۴۲
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۴ 20 January 2017


سردار حسین رحیمی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: نیروهای تازه نفس در قرارگاه عملیاتی عمار معروف به مرصاد در ایرانشهر به عنوان یکی از شهرستان های راهبردی و مهم استان در بخش امنیت مستقر شدند.
وی گفت: ایرانشهر یکی از شهرهای مهم سیستان و بلوچستان در بخش امنیت است به طوری که با تغییر تاکتیک و آوردن نیروهای تازه نفس در قرارگاه عملیاتی عمار می توان با اقتدار با مخلان و افراد شرور برخورد کرد.
وی با بیان اینکه علاوه بر استقرار قرارگاه عملیاتی عمار و رصد مجرمان و افراد شرور یک فروند بالگرد نیز به ایرانشهر اعزام شده است، افزود: امروز پلیس سیستان و بلوچستان توانمندی و اقتدار لازم برای دستگیری مجرمان و افراد شرور در کوتاه ترین زمان و تحویل آنان به مقامات قضایی را دارد.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با هشدار به مجرمان و افراد شرور بیان کرد: مخلان امنیت در استان بدانند با تمام توان با آنان برخورد می کنیم. 
وی گفت: تمام باندهای بزرگ و سازمان یافته در سیستان و بلوچستان به ویژه ایرانشهر دستگیر شده اند.
سردار رحیمی افزود: بسیاری از پرونده های جرائم سال های گذشته را مورد بررسی قرار داده ایم به طوری که قاتلی را بعد از 20 سال در استان دستگیر کردیم.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: مردم شهرستان ایرانشهر و دیگر نقاط استان بدانند که در چند روز آینده خبرهای خوبی در زمینه امنیت و برخورد با مخلان امنیت به اطلاع آنان می رسد.
ایرانشهر در 335 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان واقع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار