کد خبر: ۳۶۴۸۲۰
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۹ 22 January 2017
 شهردار شهر زرآباد از توابع شهرستان کنارک در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: بارندگی روز جمعه پنج میلیارد ریال به زیرسازی جدول گذاری و معابر آماده شده برای آسفالت این شهر خسارت وارد کرده است.

درویش بلوچ نیا روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به بارندگی و جاری شدن سیل در شهر زرآباد، تمام کارکنان شهرداری برای مقابله با هرگونه آب گرفتگی معابر و بسته شدن مسیرهای ارتباطی و دیگر خطرات احتمالی در آمادگی کامل بسر می برند.
وی گفت: با توجه به اطلاعیه های صادر شده ستاد بحران و هواشناسی سیستان و بلوچستان تمام کارکنان حوزه های حمل و نقل، آتش نشانی و نیروهای خدماتی برای مقابله با حوادث احتمالی از پنجشنبه شب در آمادگی کامل هستند.
شهردار زرآباد تصریح کرد: با وقوع بارندگی روز گذشته کارکنان قسمت های مختلف شهرداری با هدف آسایش اهالی در هنگام بارندگی و پس از بارندگی به خدمات رسانی مشغول هستند.
بلوچ نیا از همکاری شهروندان و بخشداری زرآباد با عوامل شهرداری این شهر قدردانی کرد.
کارشناس هواشناسی سیستان و بلوچستان نیز گفت: 50 میلی متر باران از پنجشنبه شب تا کنون در روستای تیس چابهار و سورکمب کنارک واقع در جنوب استان گزارش شده است.
رضا آزادمنش اظهار داشت: بیشترین بارندگی های این مدت در سواحل سیستان و بلوچستان مربوط به روستای تیس چابهار و سورکمب کنارک با 50 میلی متر، شهر کنارک 45 میلی متر و شهر چابهار 30 میلی متر بوده است.
وی افزود: از امروز تا روز سه شنبه در نواحی مرکزی، جنوبی و سواحل استان رگبار باران، رعد و برق و وزش باد انتظار می رود و احتمال جاری شدن روان آب، طغیان رودخانه های فصلی و سیلابی شدن مسیل ها وجود دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار