کد خبر: ۳۶۵۳۸۵
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۶:۴۴ 23 January 2017
کارشناس پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: روزهای دوشنبه و سه‌شنبه هفته جاری در نواحی جنوبی شدت بارش‌ها بیشتر بوده و در برخی نقاط سبب جاری شدن سیلاب و پر آب شدن مسیل‌ها شود.

مصدق گودرزی‌فر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان، اظهار کرد: هم‌اکنون آسمان سیستان و بلوچستان نیمه ابری تا ابری امروز همچنان رگبارهای باران گاهی رعدوبرق و تندباد لحظه‌ای در سواحل، نواحی جنوبی و ارتفاعات مرکزی استان پیش‌بینی می‌شود. 

کارشناس پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی سیستان و بلوچستان افزود: روزهای دوشنبه و سه‌شنبه انتظار می‌رود در این نواحی شدت بارش‌ها بیشتر بوده و در برخی نقاط سبب جاری شدن سیلاب و پر آب شدن مسیل‌ها شود. از امشب تا صبح سه شنبه در نواحی شمالی و مرکزی استان رگبارهای ملایم تا متوسط باران گاهی رعد وبرق دور از انتظار نیست. 

گودرزی‌فرد بیان کرد: تا فردا در نواحی مرکزی و جنوبی استان وزش باد نسبتاً شدید تا شدید همراه با گردوخاک از سمت جنوب غرب خواهیم داشت. از بعداز ظهر فردا تا صبح چهارشنبه با تشدید جریانات شمالی در نواحی شمالی، شرقی و شمال غرب استان وزش باد شدید و گردوخاک نقاط مستعد توفان گردوخاک خواهیم داشت که سبب کاهش محسوس دما در سطح استان و یخبندان شبانه در نیمه شمالی استان رخ خواهد داد.

کارشناس پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی سیستان و بلوچستان ادامه داد: با توجه با کاهش دما در ارتفاعات مرکزی و مناطق سردسیر احتمال بارش بصورت برف و تشکیل مه وجود دارد. 

وی با بیان اینکه دریای عمان مواج و متلاطم خواهد بود، گفت: در حال حاضر در ایستگاه نصرت آباد باد شدیدوگردوخاک حاکم بوده و سرعت باد 60 کیلومتر بر ساعت و دید افقی هزار متر گزارش شده است.

گودرزی‌فر افزود: در 24 ساعت گذشته زابل با سه درجه سانتی‌گراد سردترین و چابهار، کنارک و زرآباد با 24 درجه سانتی‌گراد گرمترین نقاط سیستان و بلوچستان بوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار