کد خبر: ۳۶۶۱۵۰
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۵ 24 January 2017

 سردار محمد قنبری امشب در حاشیه دیدار با تیم ووشوی ناجای کشور در خرم‌آباد در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه تیم ووشوی ناجای کشور به مدت 155 روز در استان لرستان و خرم‌آباد اردو زده اظهار داشت: اعضای این تیم با مربی و سرمربی 23 نفر هستند که به مدت 15 روز در خرم‌آباد اردو زده‌اند.

وی عنوان کرد: ناجا به واسطه نیازی که به نیروهای توانمند دارد، اهتمام خوبی در زمینه ورزش داشته و این تیم نیز طی چند سال گذشته مقام‌های خوبی از جمله مقام دوم، سوم و چهارم برتر کشور بوده است و در حال حاضر خود را برای مسابقات فینال لیگ برتر آماده می‌کند.

سردار قنبری با بیان اینکه تیم ناجا از روحیه عالی برخوردار است، گفت: امیدواریم که در مسابقات آینده لیگ برتر بتواند در مقابل دانشگاه آزاد به برتری دست یابد.

وی یادآور شد: این ورزش می‌تواند تاثیر خوبی در راستای سعه ‌صدر برخورد کارکنان ناجا با مردم را داشته باشد و همچنین در راستای اعتماد به نفس بالای کادر ناجا تاثیر خوبی داشته است.

سردار قنبری با بیان اینکه این ورزش می‌تواند در برخورد با مجرمان تأثیر بسزایی داشته باشد، گفت: این آمادگی را از جوانان برومند نیروی انتظامی شاهد هستیم و در این تیم شاهد روحیه بالای تیم در تمام زمینه‌ها هستیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار