کد خبر: ۳۶۷۱۰۴
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۸ 25 January 2017
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان خاش سیستان و بلوچستان گفت: بر اثر ریزش آوار در منزلی مسکونی در این شهرستان یک نفر فوت کرد.

محمدامین حسین زهی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این حادثه حوالی ساعت پنج صبح امروز در خیابان سعدی 38 رخ داده و دلیل اصلی آن وجود نم ناشی از بارش های اخیر بوده است.
وی افزود: حوالی ساعت 5:30 صبح امروز نیروهای امدادی پس از اطلاع از حادثه در محل حاضر شدند و 3 نفر از ساکنان یک خانواده چهار نفره را به محل مسجد ابوالفضل العباس(ع) «محل اسکان اضطراری خاش» انتقال دادند.
رئیس جمعیت هلال احمر خاش ادامه داد: در این سانحه که در یک منزل خشت و گلی قدیمی به وقوع پیوست یک پیرزن جان خود را از دست داد.
وی بیان کرد: در بارندگی های اخیر بسیاری از منازل مسکونی در شهر خاش آسیب دیده اند و شرایط آنها نا ایمن است.
رئیس جمعیت هلال احمر خاش افزود: کار شناسایی آسیب دیدگان و امدادرسانی به افراد خسارت دیده در دستور کار این جمعیت بوده و تاکنون دهها خانوار زیر پوشش خدمات امدادی قرار گرفته اند.
به گزارش ایرنا بر اثر بارندگی های چند روز اخیر در جنوب سیستان و بلوچستان خسارات مختلفی به تاسیسات زیربنایی شهرها و جاده های جنوبی استان وارد شده که هنوز برآورد دقیقی از میزان آن انجام نشده است.
کارشناس هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: بیشترین بارندگی های چند روز اخیر استان با 164 میلی متر در دستگرد شهرستان نیکشهر واقع در جنوب استان ثبت شد. 
علی ملاشاهی با بیان اینکه از 30 دی تاکنون بارش های خوبی در استان گزارش شده است اظهار داشت: شهر نیکشهر 119میلی متر، کنارک 143 میلی متر، دلگان 115 میلی متر، کارواندر خاش 76.5 میلیمتر، زرآباد کنارک 97 میلی متر، کهیر چابهار 137 میلی متر، فنوج 65 میلی متر، قصرقند 66 میلی متر، مهرستان 45 میلی متر، سیب و سوران 40 میلیمتر، ایرانشهر 67 میلی متر، بزمان 79 میلی متر، راسک 45 میلی متر و ناصر آباد سراوان 46 میلی متر از جمله مناطق استان با بیشترین بارندگی ها در این مدت بودند.
خاش در 185 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان واقع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار