کارشناس هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: حداکثر سرعت وزش باد جنوب و جنوب غربی به همراه گرد و خاک تا روز جمعه در نواحی مرکزی، مرز غربی و نیمه جنوبی استان به حدود 90 کیلومتر بر ساعت می رسد.
کد خبر: ۳۷۱۲۲۵
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۸ 02 February 2017
علی ملاشاهی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بروز این پدیده در برخی نقاط سیستان و بلوچستان سبب گرد وخاک، کاهش دید، نقاط مستعد توفان گرد وخاک و اختلال در تردد جاده ای در راههای ارتباطی غرب استان می شود.
وی گفت: فردا شب رگبار باران گاهی رعد و برق در شهرهای شمالی، زاهدان، نواحی مرکزی، شمال غرب و مرز غربی استان پیش بینی می شود.
وی بیان کرد: روز جمعه در اکثر نقاط سیستان و بلوچستان رگبار باران و رعد و برق انتظار می رود و شدت بارش ها در نواحی مرکزی و جنوبی خواهد بود که منجر به آبگرفتگی معابر و جاری شدن روان آب در برخی از این مناطق می شود.
کارشناس هواشناسی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: از روز جمعه تا یکشنبه در شهرهای شمالی استان وزش باد شدید و گرد و خاک با جهت شمال – شمال غربی رخ خواهد داد که بروز این پدیده سبب کاهش محسوس دما در سطح استان می شود.
ملاشاهی گفت: جمعه شب در شهرستان های زاهدان و خاش بارش به شکل برف خواهد بود.
وی بیان کرد: دریا در روز پنجشنبه مواج و روزهای جمعه و شنبه وزش باد شدید بر روی دریا و سواحل پیش بینی می شود که تحت تاثیر آن دریا متلاطم و طوفانی خواهد شد.
وی اظهار داشت: حداقل دمای هوای استان در شبانه روز گذشته با صفر درجه سانتی گراد مربوط به زابل و زهک و حداکثر دما با 27 درجه مربوط به شهرهای راسک، کنارک و زرآباد بوده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار