مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: نیروهای امدادی این نهاد در شبانه روز گذشته همزمان با بروز سیلاب به 591 نفر از مردم سیلزده جنوب استان در قالب 110 خانوار امدادرسانی کردند.
کد خبر: ۳۷۲۳۱۰
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۴ 04 February 2017
رسول راشکی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اسکان 239 نفر از مردم جنوب و مرکز شامل دلگان، سیب و سوران، خاش، مهرستان و سراوان در قالب 50 خانوار در چادر، رهاسازی 2 دستگاه خودرو از سیلاب از جمله فعالیت های امدادگران هلال احمر استان در روز گذشته تاکنون بوده است.
وی ادامه داد: 129 نفر امدادرسان در قالب 31 تیم عملیاتی با 21 دستگاه خودرو در این مدت به مردم 34 روستای جنوب سیستان و بلوچستان امداد رسانی کردند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: اقلام توزیع شده در این مدت شامل 49 تخته چادر امدادی، 61 تخته موکت، 310 تخته پتو، 554 کیلوگرم نایلون، 47 شعله والر، 37 شعله فانوس، 13ست ظروف، هزار و 113 قوطی کنسرو و 423 کیلوگرم برنج است.
راشکی خاطر نشان کرد: این مجموعه با تمام توان آماده خدمات رسانی به مسافران و آسیب دیدگان حوادث و سوانح احتمالی است.
کارشناس هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: همزمان با بروز تغییرات جوی در استان در شبانه روز گذشته بیشترین بارندگی با 65 میلی متر به توابع خاش اختصاص داشت و ارتفاع موج دریا به حدود چهار و نیم متر رسید.
مصدق گودرزی فر روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از پنجشنبه شب تا امروز بارش های خوبی در سطح سیستان و بلوچستان گزارش شده به گونه ای که علاوه بر خاش بیشترین بارندگی به فنوج با 59 میلی متر، توابع نیکشهر 50 میلی متر، دلگان 44 میلی متر، توابع مهرستان و سراوان 37 میلی متر، سرباز 28 میلی متر و توابع چابهار و کنارک 20 میلی متر اختصاص داشت.
وی گفت: همچنین در شبانه روز گذشته شاهد مواج و متلاطم بودن دریا بودیم به گونه ای که ارتفاع موج به حدود چهار و نیم متر رسید و این وضعیت تا اواخر فردا تداوم دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار