کد خبر: ۳۷۵۲۷۴
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۷ 10 February 2017
رئیس دفتر رئیس جمهوری گفت: شتاب بخشیدن به توسعه محور شرق برای دولت تدبیر و امید از اهمیت خاصی برخوردار است.

به گزارش ایرنا محمد نهاوندیان روز جمعه در دیدار با آیت الله عباسعلی سلیمانی نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان اظهار داشت: توسعه محور شرق سبب توسعه شرق و جنوب شرق کشور می شود.
وی گفت: دولت تدبیر و امید پروژه های بسیار زیادی برای تحول سیستان و بلوچستان در دستورکار دارد که با اجرای آنها زمینه توسعه و شکوفایی این استان فراهم می شود.
وی افزود: شخصا به سیستان و بلوچستان سفر کرده ام تا روند پیشرفت حاصله در اجرای پروژه های مختلف به ویژه گازرسانی به زاهدان را به اطلاع رئیس جمهوری برسانم.
رئیس دفتر رئیس جمهوری اظهار داشت: گازرسانی به زاهدان برای رفاه حال مردم منطقه بسیار ضروری است و با اجرایی شدن آن زمینه شکوفایی استان در تمام زمینه ها فراهم می شود.
به گزارش ایرنا محمد نهاوندیان رئیس دفتر رئیس جمهوری امروز /جمعه/ در راس هیاتی وارد فرودگاه بین المللی زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان شد. 
افتتاح پروژه های شهرداری زاهدان، دیدار با آیت الله عباسعلی سلیمانی نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان، شرکت در راهپیمایی 22 بهمن زاهدان، سخنرانی در مصلی قدس این شهرستان، بازدید از پروژه گازرسانی به زاهدان و حضور در نشست خبری با اصحاب رسانه از مهمترین برنامه های سفر رئیس دفتر رئیس جمهوری به زاهدان است. 
نهاوندیان همچنین برای سخنرانی در جمع نخبگان زابل به این شهرستان سفر می کند. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار