کد خبر: ۳۷۵۲۷۸
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۳ 10 February 2017
رئیس دفتر رئیس جمهوری در زاهدان گفت: رویکرد دولت تدبیر و امید از ابتدای فعالیت تا کنون ایجاد اشتغال برای جوانان و شکوفایی سرمایه گذاری برای توسعه اقتصادی سیستان و بلوچستان بوده است.

به گزارش ایرنا محمد نهاوندیان روز جمعه در مراسم افتتاح مجتمع تجاری و پارکینگ طبقاتی حافظ در زاهدان اظهار داشت: وظیفه دولت تامین امنیت زیرساخت ها و ایجاد فضاهای مناسب کسب و کار است که بخش خصوصی بتواند با ابتکار و سرمایه گذاری زمینه رشد را فراهم کند. 
وی گفت: بر اساس سیاست های کلی اصل 44 و ابلاغیه رهبری، دولت حمایت از بخش خصوصی را در دستورکار خود قرار داده است. 
وی ادامه داد: ما اقتصاد مقاومتی را تحقق زمینه ای برای شکوفایی ظرفیت های داخلی و استفاده از فرصت های بین المللی می دانیم. 
وی افزود: الحمدالله هم در حسن روابط با جهان توانستیم گام های مثبتی برداریم و هم در راه اندازی واحدهای تولیدی اقدامات خوبی انجام شده است. 
رئیس دفتر رئیس جمهوری با بیان اینکه رویکرد درون زا و برون گرا را چراغ راه خود قرار داده ایم گفت: از 10 تا 20 سال قبل مسائل مربوط به سیستان و بلوچستان را در تمام سمت هایی که داشتم دنبال کرده ام. 
وی تاکید کرد: سیستان و بلوچستان گنج ناشناخته ای برای کشور است و سرمایه های عظیم انسانی، روحیه مثبت، مومن و بانشاط و داشتن فرصت مرزی کم نظیر این استان باید شکوفا شود. 
دکتر نهاوندیان افزود: دولت از روز نخست فعالیت بر شکوفایی ظرفیت های استان سیستان و بلوچستان تاکید داشته است. 
وی ادامه داد: در طول سه سال به ویژه پس از سفر رئیس جمهوری به سیستان و بلوچستان، کارهای جدی در زیرساخت های سرمایه گذاری در این استان انجام شده و هم اینک فضا برای سرمایه گذاری در این استان فراهم است. 
رئیس دفتر رئیس جمهوری تاکید کرد: این اطمینان را می دهم که رویکرد کسب و کار برای سرمایه گذاری ادامه پیدا خواهد کرد و دولت با تمام توان از سرمایه گذاران حمایت می کند. 
به گزارش ایرنا محمد نهاوندیان رئیس دفتر رئیس جمهوری امروز /جمعه/ در راس هیاتی وارد فرودگاه بین المللی زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان شد. 
افتتاح پروژه های شهرداری زاهدان، دیدار با آیت الله عباسعلی سلیمانی نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان، شرکت در راهپیمایی 22 بهمن زاهدان، سخنرانی در مصلی قدس این شهرستان، بازدید از پروژه گازرسانی به زاهدان و حضور در نشست خبری با اصحاب رسانه از مهمترین برنامه های سفر رئیس دفتر رئیس جمهوری به زاهدان است. 
نهاوندیان همچنین برای سخنرانی در جمع نخبگان زابل به این شهرستان سفر می کند. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار