کارشناس هواشناسی استان خبر داد
با ورود سامانه ی جدید بارشی به سیستان و بلوچستان، تا اواخر هفته ی جاری در سطح این استان بارش باران و رعد و برق پیش بینی شده است.
کد خبر: ۳۷۷۰۴۸
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۳ 13 February 2017
به گزارش تابناک کارشناس هواشناسی استان با اشاره به اینکه این سامانه ی بارشی در استان از سامانه ی قبلی ضعیف تر است، گفت: بیشتر بارشها در نواحی مرکزی، زاهدان، خاش و ایرانشهر خواهد بود که در توابع این مناطق، بارشها به بالاتر از 15 میلیمتر خواهد رسید. 
وی از بارش باران شب گذشته بخش آشار و شهرستان نیکشهر به میزان 7 میلیمتر خبر داد و افزود: بارش باران در حوزه آبریز هیرمند در کشور افغانستان شدید تر خواهد بود و پیش بینی می شود در اواخر هفته ی جاری و اوایل هفته ی آینده سیلاب بیشتری به دشت سیستان جاری شود.
وی با اشاره به وزش بادهای شدید همراه با گرد و خاک در نواحی مرکزی استان هم گفت: از امشب تا ظهر فردا سرعت باد به 85 کیلومتر بر ساعت خواهد رسید و در محورهای مواصلاتی غرب استان از جمله محور بزمان به ریگان و نصرت آباد به بم اختلالات جاده ای خواهیم داشت.
کارشناس هواشناسی استان با توجه به صدور اطلاعیه دریایی افزود: به علت وزش بادهای شدید جنوب شرق بر روی دریا که سرعت آن تا 70 کیلومتر بر ساعت هم می رسد، امروز و فردا دریای عمان مواج و متلاطم است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار