مدال آوران استان آذربایجان غربی در هفدهمین دوره المپیاد ملی مهارت با مهندس سعادت دیدار نمودند.
کد خبر: ۳۸۵۷۸۵
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۴ 27 February 2017
به گزارش تابناک آذربایجان غربی:

 مدال آوران استان آذربایجان غربی در هفدهمین دوره المپیاد ملی مهارت، ظهر امروز با حضور در دفتر استاندار آذربایجان غربی با مهندس سعادت دیدار نمودند.

استاندار آذربایجان غربی در این دیدار با تاکید بر ضرورت حمایت از نخبگان و محققین گفت: باید از ایده ها، ابتکارات و طرح های تحقیقاتی جوانان نخبه حمایت شود تا این ایده ها به مرحله عملیاتی شدن و تولید که در ایجاد اشتغال، رونق اقتصادی و توسعه صادرات غیرنفتی نیز بسیار تاثیرگذار خواهد بود، برسند.

سعادت همچنین خواستار جدیت و اهتمام بیش از پیش نخبگان در جهت ارائه و معرفی طرح ها و تولیدات خود در جامعه شد و از مسئولان ذیربط در استان نیز خواست برای حمایت از پیشبرد فعالیت های نخبگان در استان برنامه ریزی و اقدامات لازم را انجام دهند.

گفتنی است، مهارت آموزان آذربایجان غربی در هفدهمین دوره المپیاد ملی مهارت که امسال در استان البرز برگزار شد، چهار مدال شامل 2 طلا، یک نقره، یک برنز و یک دیپلم افتخار کسب کردند.

در این رقابت ها 2 مدال طلا در رشته های جواهرسازی و فناوری اتومبیل به ترتیب توسط علی وحیدآذر و محمد حمیدی، یک مدال نقره توسط آیسان ستوده فر در رشته قنادی و یک مدال برنز در رشته خیاطی توسط یگانه جمشاسب کسب شد.

دانیال سعیدی نیز در رشته طراحی و توسعه وب از این استان، دیپلم افتخار دریافت کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار