کد خبر: ۳۸۷۶۰۶
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۶:۳۳ 03 March 2017
نماینده مردم بوکان در مجلس با انتقاد از اهانت روزنامه‌های «وطن امروز» و «نود» به اهل سنت، گفت: وزیر ارشاد باید ضمن تشکیل هیئت نظارت بر مطبوعات این موضوع را بررسی و برخورد لازم را انجام دهد.

به گزارش سنت‌آنلاین به نقل از خبرگزاری خانه ملت، محمد قسیم عثمانی در نشست علنی مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خطاب به وزیر فرهنگ و ارشاد، گفت: روزنامه‌های «وطن امروز» و «نود» در روزهای اخیر مطالبی را در راستای اهانت به اهل سنت منتشر کرده‌اند.

نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه اهانت به اهل سنت بر خلاف منویات مقام معظم رهبری است، تصریح کرد: روزنامه‌ی وطن امروز در شماره روز گذشته‌ی خود با انعکاس توهین به افراد مورد احترام اهل سنت به منویات رهبری بی‌توجهی کرده است.

وی افزود: روزنامه‌ی نود نیز در شماره‌ی ۷ اسفندماه خود به همسر حضرت رسول اکرم (صلی الله علیه وسلم) و مقدسات اهل سنت بی‌احترامی کرده بود، از این رو وزیر فرهنگ و ارشاد باید در اسرع وقت ضمن تشکیل هیئت نظارت بر مطبوعات با رفتارهای زنجیره‌ای که بر خلاف وحدت مسلمانان است، برخورد کند.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: این نوع برخوردها ناشی از سهل انگاری و نقشه شوم دشمنان است که باید به شکل جدی با آنها برخورد شود

در ادامه، مسعود پزشکیان نایب رئیس مجلس شورای اسلامی نیز تأکید کرد: وزیر فرهنگ و ارشاد باید این موضوع را پیگیری کند، ضمن آنکه ما به عنوان نمایندگان مجلس هم پیگیر اهانت صورت گرفته خواهیم بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار