کد خبر: ۳۸۹۲۹۳
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۵ 05 March 2017

رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان سیستان و بلوچستان گفت: کسوف در شهرستان زاهدان به روی صحنه می رود.

به گزارش ایسنا علیرضا سلمان نژاد افزود: تمرین های آماده سازی این نمایش چندی پیش به کارگردانی روح الله کیخاشهری در زاهدان آغاز شد و این نمایش پس از آماده شدن در جشنواره تئاتر استانی سیستان و بلوچستان به روی صحنه رفت که در پایان با اخذ بسیاری از جوائز به عنوان یکی از کاندیدهای راه یافته به جشنواره بین المللی تئاتر فجر نیز انتخاب شد.

وی ادامه داد: در این نمایش روح الله کیخاشهری و ندا حبیبی به ایفای نقش پرداخته اند و صداپیشگی این تئاتر را نیز سایروس داوودی برعهده داشته است.

سلمان نژاد افزود: نمایش کسوف از دوشنبه ۱۶ لغایت چهارشنبه ۲۵ اسفندماه سالجاری به مدت ۱۰ شب از ساعت ۱٨ در سالن تئاتر شهر زاهدان واقع در خیابان شهید برفی برفی ۱۹ و یا انتهای دانشجوی ۳۴ به روی صحنه خواهد رفت.

رئیس انجمن هنرهای نمایشی سیستان و بلوچستان در پایان گفت: بلیط تماشای این نمایش هشت هزار تومان درنظر گرفته شده و علاقه مندان به تماشای آن می توانند برای تهیه بلیط علاوه بر سالن تئاتر شهر زاهدان به مجموعه سنتی شبستون واقع در خیابان فرهنگیان جنب پارک فرهنگیان، کافی شاپ فرندز واقع در بزرگمهر یازده نبش میلان اول (دانشگاه۳۱) مراجعه کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار