برای افتتاح چند پروژه عمرانی
حمید چیت‌چیان وزیر نیرو برای افتتاح چند پروژه عمرانی به قزوین سفر می‌کند.
کد خبر: ۳۹۲۵۶۳
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۳ 11 March 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از  خبرگزاری فارس از قزوین، وزیر نیرو صبح فردا بیست و دوم اسفند ماه سال جاری به استان قزوین سفر می‌کند و بزرگ‌ترین نیروگاه بادی احداث شده توسط بخش خصوصی که مشتمل بر 22 واحد توربین 2.5 مگاواتی است و با ظرفیت 55 مگاوات که متعلق به شرکت تولید انرژی‌های تجدید‌پذیر مپنا است را افتتاح می‌کند.

با توجه به اینکه استان قزوین ظرفیت بالایی در تمام عرصه‌ها دارد و یکی از برنامه‌های این استان احداث نیروگاه خورشیدی و بادی است که در این زمینه برنامه‌ریزی های لازم و جلسات مختلفی برگزار شده است که امیدواریم در سال 96 این مهم با همت مسؤولان تحقق یابد.

نیروگاه حرارتی 480 مگاواتی شهرستان بویین‌زهرا در اراضی پاپلی که در 50 هکتار از اراضی زراعی و بیابانی این شهرستان است که دارای کلاس F بوده و منطبق با سیاست‌های زیست‌محیطی کشور است و برای این پروژه یک میلیارد تومان اعتبار اختصاص داده شده که افتتاح این پروژه در برنامه سفر وزیر نیرو است.

افتتاح پست 63 کیلوولت و کلنگ‌زنی نیروگاه خورشیدی 2 مگاواتی کهک از دیگر برنامه‌های سفر یک روزه حمید چیت‌چیان وزیر نیرو به قزوین است و در بعد از ظهر همان روز با سخنرانی در دانشگاه آزاد تاکستان به سفر یک روزه خود پایان می‌دهد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار