کد خبر: ۳۹۲۹۱۳
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۴ 12 March 2017

نماینده مردم چابهار، کنارک، قصرقند و نیکشهر بابیان اینکه مشکلات ناشی از سیل اخیر به بخش کشاورزی شهرستان های کنارک و نیکشهر در سفر اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس پیگیری می شود از برنامه ریزی برای صادرات محصولات کشاورزی این شهرستان هابه کشورهای امارات و عمان خبر داد.

عبدالغفور ایرانژاد در گفت وگو با خبرنگار ایسنا-منطقه سیستان وبلوچستان با اشاره به سفر 17نفر از اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس به جنوب سیستان وبلوچستان گفت: این نمایندگان در قالب سه کارگروه برای بررسی مشکلات کشاورزان چابهار،کنارک و نیکشهر به این شهرستان ها سفرمی کنند.

وی در تشریح سفرکاری این کارگروه ها تصریح کرد:کارگروه اول با همراهی رییس کمیسیون جهت بازدید از قنوات و نخل های خشک شده نیکشهر و قصرقند به این شهرستان ها اعزام می شوند.

ایرانژاد افزود: کارگروه دوم جهت بازدید از سد کهیر،اسکله های صیادی و خسارت های سیل اخیر به کشاورزی زرآباد به شهرستان کنارک سفرمی کند و کارگروه سوم نیز برای بررسی مشکلات خشکسالی بخش باهوکلات به شرق چابهار می رود.

به گفته نماینده مردم چابهار و کنارک در مجلس یکی از اهداف سفر نمایندگان کمیسیون کشاورزی به شهرستان های کنارک،چابهار،نیکشهر و قصرقند برنامه ریزی برای صادرات محصولات کشاورزی این مناطق به کشورهای حاشیه خلیج فارس از جمله عمان وامارات است.

وی با اشاره به بازدید ها و سفرهای نمایندگان به نقاط مختلف اظهار امیدواری کرد: مصوبات این سفر در اولین جلسه کمیسیون مطرح و تصمیماتی برای حل و فصل بخشی از مشکلات کشاورزان اتخاذ شود.

ایرانژاد هم چنین با اشاره به سفر دو ماه قبل اعضای کمیسیون اصل نود مجلس به چابهار تصریح کرد:دراین سفر70میلیاردتومان برای آب رسانی به روستاهای اطراف سد زیدان و پیشین مصوب شد که کلنگ احداث این طرح اوایل سال آینده به زمین می خورد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار