کد خبر: ۳۹۸۵۳۹
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۵ 25 March 2017
ائم مقام ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی از اضافه شدن 3000صندلی به ظرفیت پروازهای چابهار خبرداد و گفت: به طور میانگین روزانه بالغ بر400نفر وارد فرودگاه کنارک می شوند.

نصیربارک زهی درگفت وگو با ایسنا با اشاره به توسعه پروازهای چابهار در نوروز افزود: درنوروز96هفته ای 31پرواز بابیش از4هزارصندلی به مقصد و مبدا فرودگاه کنارک انجام می شود.

وی افزود: روزانه 300مسافر و گردشگر تنها از مشهد و تهران وارد فرودگاه می شوند و این درحالی است که تعداد پروازها نسبت به سال گذشته بیش از 40درصد رشد داشته است.

به گفته معاون گردشگری منطقه آزاد، تهران،مشهد،بندرعباس ،زاهدان،دوبی و مسقط مقاصد پروازها از فرودگاه کنارک هستند و شرکت های کاسپین،کیش ایر،ایران ایر،اترک و آسمان به مسافران خدمات رسانی می کنند.

بارکزهی تصریح کرد: گردشگران نوروزی در هنگام ورود به فرودگاه کنارک مورد استقبال قرار می گیرند و از اجرای موسیقی محلی لذت می برند.

وی با اشاره به درخواست زیاد مردم برای افزایش پرواز به مرکز استان اظهارداشت: در نوروز هفته ای 4پرواز به زاهدان انجام می شود که رشد دو برابری را نسبت به سال گذشته نشان می دهد.


اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
خلیق فرد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۵
چرا رشد نکنه تعدد پروازها
یه سر بلیط رو زیر 500 هزار تومان نمیدن.الان تا 700 هم رییده،یعنی بری چابهار برگردی تهران میشه 1.5 میلیکن تومن بدو جا و خوداک.تورهای گرجستان،ارمنستان، ترکیه و... ارزونتره.اگه میخواید مقصد توریستی سال 96 باشید باید اینها رو رعایت کنید.و الا جز یه سری کارمند و مامور دولتی و شرکتی کی توان داره سوار این هواپیما بش6 با این قیمتاش
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار