یادگار هشت سال دفاع مقدس گفت: دشمن در براندازی جنگ سخت شکست خورده و به دنبال انحراف در انقلاب است.
کد خبر: ۴۰۲۷۵۸
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۱ 05 April 2017

به گزارش تابناک مازندران، سردار علیجان میرشکار در مراسم گرامیداشت دومین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم هادی جعفری و گرامیداشت 39 شهید مدافع حرم مازندران  در آمل با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران یکی از عجیب‌ترین آزمایش‌های امت اسلامی بود، اظهار کرد: زمانی که امام(ره) ندای دینی سردادند عده‌ای در مسیر حرکت الهی این شخصیت بزرگوار جای نگرفتند.

وی با بیان اینکه عده‌ای نیز توفیق همراهی به دست آوردند، اظهار کرد: برخی در این میان توفیق همراهی را به دست آوردند اما اهداف امام راحل را درک نکردند.

فرمانده دفاع مقدس با اشاره به اینکه برخی از افراد نیز برای رسیدن به جایگاه، قدرت و شهرت گام برداشتند، خاطرنشان کرد: این افراد دیدگاه مادی داشتند و رشد معنوی نداشت.

میرشکار گفت: افرادی ثروت‌اندوزی را برای خود یک پیروزی فرض می‌کردند، امروزه اختلاس‌گر شدند و  امروزه افرادی که آن روزها با پول و ثروت به جایگاه رسیدند دارای سرمایه‌های چندین میلیون دلاری هستند.

وی افزود: برخی نیز دیدگاه بزرگ امام (ره) را درک کردند و همواره جاوید ماندند و با اهل بین هم نشین شدند.

فرمانده دفاع مقدس گفت: برخی با کمترین سن بینش سیاسی بزرگی داشتند و این امر موجب شد دشمنان امروز هزینه‌های فراوانی را برای جدا کردن مردم از قرآن و ولایت کنند.

میرشکار گفت: اگر جوانان ایران در عصر ماهواره، اینترنت و فضای مجازی برای دفاع از حرم اهل بیت (ع) صف می‌کشند بر اساس شعور دینی و مذهبی آنها است.

وی با بیان اینکه خان‌طومان پایان راه دفاع‌مان نیست، خاطرنشان کرد:این مسیر تا ظهور امام زمان(عج) ادامه دارد.

این فرمانده دفاع مقدس با بیان اینکه انتخایات ریاست جمهوری و شورای اسلامی از مهم‌ترین صحنه‌هایی است که قرار داشتن در مسیر شهدا از سوی انسان‌های مؤمن و متدین مشخص می‌شود، افزود: دشمن در براندازی جنگ سخت شکست خورده و به دنبال انحراف در انقلاب است.

میرشکار گفت: انقلاب بخش مهمی است که مردم می‌توانند اجازه ورود افراد نالایق به سیاست را ندهند و در این میان نیز شورای نگهبان با نهایت دقت در حال انجام وظیفه است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار