محمود احمدی نژاد با حضور در ستاد انتخابات کشور در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری نام نویسی کرد و گفت: سلاح ما قلم است.
کد خبر: ۴۰۶۳۲۸
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۳ 12 April 2017


به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا مستقر در ستاد انتخابات کشور، احمدی نژاد به همراه حمید بقایی و اسفندیار رحیم مشایی در وزارت کشور حضور یافت.
احمدی نژاد در هنگام ثبت نام خطاب به خبرنگاران با نشان دادن خودکار خود گفت: سلاح ما قلم است.
مشایی نیز پس از نام نویسی احمدی نژاد شناسنامه خود را از جیبش درآورد و روبروی تصویربرداران ایستاد اما ثبت نام نکرد.
ابتدا بقایی امروز - چهارشنبه - در ستاد انتخابات ثبت نام انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری ثبت نام کرد و پس از آن احمدی نژاد رئیس دولت های نهم و دهم نام نویسی کرد.
زریبافان رئیس پیشین بنیاد شهید و امور ایثارگران در دولت احمدی نژاد نیز امروز با حضور در
ستاد انتخابات کشور در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.
در هنگام ثبت نام بقایی و احمدی نژاد، علی اکبر جوانفکر، عبدالرضا شیخ الاسلام و سید حسن موسوی نیز آنها را همراهی می کردند.
نام نویسی از داوطلبان انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری از روز گذشته(سه شنبه) آغاز و تا روز شنبه مورخ 26/1/1396 به مدت پنج روز از ساعت 8 تا 18 در محل وزارت کشور انجام می شود.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
جعفر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
خدا لعنت کند کسی را که بر خلاف دستور رهبری قدمی بردارد.این قدرت چه لذتی دارد که حرف امام خامنه ای را به خاطر آن پایمال کردی.چگونه جواب خون شهدا را خواهی داد؟مملکت رهبر دارد،ایشان منع کردند که نیایی.لعنت بر نطقه ای که فرزندش ضدولایت فقیه باشد
ناشناس
|
United Kingdom
|
۰۶:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۴
خوب شد اتفاقا.چنان تودهنی بخوری از مردم تو اون پت و مت که نتونید تا عمر دارید سر بلند کنید که بفهمید جلوی رهبری و ملت نباید اینگونه کثیف رفتار می کردی.مگه رهبر نگفت نیا.مگه خود دروغگوت نگفتی نه میام، نه از کسی حمایت می کنم؟
لی خدا ... کنه پدرت رو با این بچه تربیت کردنش که جلوی رهبر و ملت دروغ گفتی و به همه دهن کجی کردی.یه نگاه به شبکه های تلگرام بنداز.به ما که زمانی طرفدارت بودیم چجوری می خندن مضحک
ناشناس
|
Germany
|
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۴
بوی کباب بلند شده، نمیدونه اینبار چنان خر داع بذارن که جای داغش تا هفت نسل بر گرده ننگینش بمونه. لعنت خدا بر ضد ولایت فقیه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار