در ابتدا تصفیه خانه اضطراری آب شهر یاسوج را کلنگ‌زنی و در ادامه به منظور افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های دیگر در حوزه آبرسانی و فاضلاب به نقاط دیگر استان خواهد رفت از میان این طرح‌ها پنج طرح کلنگ‌زنی و یک طرح افتتاحی خواهد بود.
کد خبر: ۴۱۷۹۷۷
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۱ 03 May 2017

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حمید چیت‌چیان وزیر نیرو صبح امروز برای افتتاح و کلنگ‌زنی شش پروژه آبرسانی وارد یاسوج شد.

وزیر نیرو در ابتدا تصفیه خانه اضطراری آب شهر یاسوج را کلنگ‌زنی و در ادامه به منظور افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های دیگر در حوزه آبرسانی و فاضلاب به نقاط دیگر استان خواهد رفت از میان این طرح‌ها پنج طرح کلنگ‌زنی و یک طرح افتتاحی خواهد بود.

کلنگ‌زنی تصفیه‌خانه اضطراری آب شهر یاسوج با حضور وزیر نیرو + تصاویر

علی لدنی‌نژاد در مراسم افتتاحیه گفت: افتتاح فاز دوم تصفیه‌خانه فاضلاب دوگنبدان و طرح‌های آبرسانی به شهر مادوان از تنگ کبوتری، اجرای تصفیه‌خانه فاضلاب شهرهای سی‌سخت و چرام از دیگر پروژه‌های کلنگ‌زنی در این سفر خواهند بود.

کلنگ‌زنی تصفیه‌خانه اضطراری آب شهر یاسوج با حضور وزیر نیرو + تصاویر

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمدپروژه آبرسانی به دهدشت، سوق، چرام و لنده و ۲۵۰ روستای مسیر را از دیگر طرح‌های کلنگ‌زنی در سفر وزیر نیرو به استان عنوان کرد و گفت: مجموع اعتبار هزینه شده و مورد نیاز برای تکمیل و بهره‌برداری این طرح ها ۲ هزار و ۲۳۰ میلیارد ریال خواهد بود.

 

 
 


 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار