امام جمعه زابل گفت: سردار محبعلی فارسی به عنوان بنده خوب خدا فردی بسیجی، مجاهدی فی سبیل الله، فرمانده، آزاده، جانباز، معلم و پدری دلسوز برای رزمندگان بود.
کد خبر: ۴۱۹۰۴۴
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۵ 06 May 2017
به گزارش ایرنا حجت الاسلام علی اکبر کیخا در خطبه های نماز جمعه این هفته زابل اظهار داشت: شهید فارسی فرمانده گردان 409 حضرت حمزه سیدالشهدا(ع) در هشت سال دفاع مقدس فاتح قله های عزت و بندگی بود و در روزهای پرخیر و برکت ماه شعبان و روز معلم به قافله شهیدان و دوستان همسنگرش پیوست.
وی با اشاره به ولادت با سعادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان افزود: جوانی بهترین لحظات عمر انسان است به طوری که نامگذاری این روز به عنوان روز جوان یعنی اینکه این حضرت را بهترین الگو برای ولایت مداری، تکلیف، توجه به نیازمندان و تهذیب نفس قراردهیم.
وی با تبریک به مناسبت روز تشکیل بسیج سازندگی افزود: بسیج شغل نیست بلکه اندیشه، تفکر و فرهنگ است و جایی که جنگ سخت، ناموس و میهنش را تهدید می کند با لباس رزم وارد میدان جنگ می شود و جانش را در این راه نثار می کند.
وی بیان کرد: در جایی که دشمن با جنگ نرم وارد می شود بسیجی با سلاح مخصوص این جنگ در عرصه علم، فناوری، دانش هسته ای، هوا فضا، تولید، اشتغال، صنعت و معدن، کشاورزی و رسیدگی به محرومان در قالب اردوهای جهادی ورود پیدا می کند.
امام جمعه زابل تاکید کرد: بسیجی در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال برای محقق شدن شعار سال از تمام استعدادها استفاده می کند.
حجت الاسلام کیخا با گلایه از دریافت سود و جریمه تاخیر بانک ها افزود: برخی از مراجع تقلید و مقام معظم رهبری به این موضوع تاکید داشته اند و مسئولان باید به این موضوع ورود پیدا کنند.
وی همچنین ورود وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و قوه قضاییه را برای تضییع حقوق مردم توسط برخی از اپراتورهای تلفن همراه خواستار شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار