کد خبر: ۴۲۷۸۰۲
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۱ 21 May 2017
پرسپولیس تهران از جمله تیم‌هایی بود که زودتر از سایر تیم‌های لیگ برتری دست به کار شد و با بازیکنان مورد نظر خود قرارداد داخلی بست.

روزنامه خبرورزشی نوشت: علی‌اکبر طاهری و دوستان که پیش از پایان لیگ شانزدهم مذاکرات خود را با گزینه‌های مورد نظر پرسپولیس آغاز کرده بودند، موفق شدند با شجاع خلیل‌زاده و گادوین منشا به توافق برسند.

مدافع فصل گذشته سپاهان اصفهان که یکی،‌ دو سالی است مورد توجه برانکو قرار گرفته، اولین نفر به باشگاه پرسپولیس رفت و با کمترین مشکل قراردادش را با سرخپوشان تهرانی به امضا رساند. ۹۵۰میلیون تومان به علاوه آپشن پاداش قهرمانی و... که رقم قرارداد شجاع خلیل‌زاده را به حدود ۱میلیارد و ۱۰۰میلیون تومان خواهد رساند.

نفر دیگر گادوین منشا بود که زودتر از خلیل‌زاده با پرسپولیسی‌ها به توافق رسید. مهاجم آفریقایی فصل گذشته پیکان بعد از بازی برگشت با پرسپولیس نزد علی‌اکبر طاهری رفت و برای لیگ هفدهم به توافق رسید. البته این بازیکن توافق‌نامه‌ای هم بعدها با پرسپولیس به امضا رساند که ۲۴ساعت نگذشته، پشیمان شد ولی در نهایت داخلی بست تا همه چیز ختم به خیر شود.

شروع توفانی پرسپولیس در فصل نقل‌ و انتقالات، انتظار هواداران را بالا برد که در ادامه برانکو بتواند صیدهای درشت‌تری هم به تور بیندازد اما این‌طور نشد!

یکی از دست‌اندرکاران باشگاه پرسپولیس تهران در این زمینه به ما گفت: «به ما دستور دادند تا اطلاع ثانوی دست نگه داشته و بازیکن جدید نخرید!» نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس متوقف شد در حالی که مسئول مورد نظر چنین ادعایی می‌کند و آن را به شیطنت رقبا ربط می‌دهند! از طرف دیگر شنیده می‌شود باشگاه پرسپولیس به دلیل بدهی به بازیکنان خارجی حق نقل و انتقال ندارد و نمی‌تواند بازیکن جدید بخرد. این در حالی است که برانکو دو لیست اول و دوم را به مسئولان باشگاه پرسپولیس داده و تنها دو بازیکن از لیست اول جذب شده‌اند. مرد کروات در دفاع میانی، دفاع وسط،‌ هافبک دفاعی، هافبک چپ و مهاجم، بازیکن می‌خواهد ولی هنوز در راستای خرید آن‌ها هیچ اقدامی صورت نپذیرفته است. به همین دلیل برانکو به شدت نگران و شاکی شده است. او خوب می‌داند دفاع از قهرمانی به مراتب سخت‌تر از کسب عنوان قهرمانی است و عقب ماندن از رقبا در فصل نقل و انتقالات چه عواقبی می‌تواند برای پرسپولیس در پی داشته باشد. سپاهان اصفهان پس از تمدید قرارداد با زلاتکو کرانچار سرمایه‌گذاری وسیعی برای کسب جام در لیگ هفدهم کرده‌ است. استقلال تهران دیگر به نایب‌قهرمانی رضایت نمی‌دهد و منصوریان به دنبال کسب عنوان قهرمانی است. ذوب‌آهن، تراکتورسازی تبریز و سایر رقبا هم دست و پا بسته نیستند و حتی سایپا با علی دایی هم حرف‌های جدیدتری در لیگ هفدهم خواهد داشت. در چنین شرایطی باید به برانکو حق داد که نگران آینده تیمش باشد. شما جای برانکو باشید، نگران نمی‌شوید؟!
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار