مولوی عبدالحمید با صدور پیامی، انتخاب مجدد دکتر حسن روحانی را در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری به ایشان تبریک گفت و بر لزوم «وحدت عملی» و «رفع تبعیض‌ها» تأکید کرد.
کد خبر: ۴۲۸۲۷۰
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۲ 22 May 2017
به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان متن پیام عالم مولوی عبدلحمید به شرح ذیل است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم
برادر گرامی و ارجمند جناب آقای دکتر حسن روحانی؛
ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران


اعتماد مجدد ملت شریف و آگاه ایران به جنابعالی و کسب این افتخار بزرگ و کم‌نظیر را به حضرت‌عالی و رهبر معظم انقلاب تبریک و تهنیت می‌گویم. 
ملت رشید و عزیزمان که بیداری، بلوغ سیاسی و تشخیص درست خودش را به جهانیان نشان داد و به ندای رهبری و سایر دلسوزان لبیک گفت و با ایجاد حماسه‌ای دیگر همه را به حیرت انداخت، شایسته‌ی تقدیر و تبریک است.
جناب آقای دکتر روحانی!
ملت بزرگ ایران، اعم از زن و مرد، پیر و جوان، شیعه و سنی در صف‌های طولانی و فشرده با وحدت و هم‌دلی و امید به آینده به صحنه آمدند. پیام حضور حماسی‌ ملت واضح بود؛ ملت ایران که متشکل از اقوام و مذاهب گوناگون است، در حقیقت یک ملت است و دو ملت نیست. مردم بار دیگر تأکید کردند تبعیض و نابرابری به‌خاطر اعتقاد که مربوط به شخص و خدای اوست و یا براساس قومیت و زبان که یکی از نشانه‌های قدرت الهی است، برخلاف دین اسلام، قانون، منافع ملی و مصالح کشور عزیزمان است. افرادی که بین ملت تفاوت قائل می‌شوند، خیرخواه ملت شریف ما نیستند و در دید سیاسی دچار مشکل شده‌اند.
بر جنابعالی پوشیده نیست که نگاه‌های قومی و مذهبی برای وحدت و امنیت ملی بسیار خطرناک است. کشورهای بحران‌زده‌ی خاورمیانه را همین نگاه‌های قومی و مذهبی به تباهی و نابودی کشانده است. شعار «وحدت» بدون پشتوانه‌ی عملی تأثیرش را از دست داده است و وقت عمل فرا رسیده است. 
ملت بزرگ ایران که مانند سیل خروشان به صحنه آمد، در اجرای کامل قانون اساسی و ایستادگی در مقابل لایه‌های فشار از جنابعالی حمایت خواهند کرد. البته تداوم حضور گسترده ملت در صحنه، نیازمند اجرای عدالت و رسیدگی یکسان به خواسته‌های قانونی و برحق ملت است؛ برای تحقق این مهم بر نصرت‌های الهی و حمایت‌های ملت اعتماد نمایید؛ «يَا أَيُّهَا النَّبِيُّ حَسْبُكَ اللَّـهُ وَمَنِ اتَّبَعَكَ مِنَ الْمُؤْمِنِينَ».


(مولوی) عبدالحمید
امام جمعه اهل سنت زاهدان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار