رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی از برگزاری مراسم بزرگداشت دهه تولید خراسان جنوبی در تیرماه خبر داد و گفت: این مراسم با حضور یکی از مقامات کشوری و دست‌اندرکاران صنعت، معدن و تجارت استان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۳۸۸۴۷
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۹ 11 June 2017
داوود شهرکی ظهر امروز در نخستین جلسه هماهنگی بزرگداشت روز اصناف و روز صنعت و معدن که با حضور اعضای ستاد بزرگداشت دهه تولید برگزار شد اظهار داشت: این جلسه با هدف تقدیر از فعالان عرصه صنعت، معدن و اصناف برگزار شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: با توجه به نامگذاری روز اول تیرماه به عنوان روز اصناف و دهم تیرماه به عنوان روز صنعت و معدن، مراسمی با عنوان گرامیداشت دهه تولید در خراسان جنوبی برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: اعضای ستاد بزرگداشت دهه تولید متشکل از نمایندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت، شرکت شهرک‌های صنعتی استان، اتاق بازرگانی، صنایع معادن و کشاورزی، اتاق اصناف، بانک صنعت و معدن و تعدادی از واحدهای تولیدی استان است.

شهرکی اظهار داشت: با توجه به خدماتی که بخش صنعت و معدن در راستای رونق تولید و اشتغال ارائه می‌دهند طی مراسمی در تهران از برگزیدگان کشوری تقدیر به عمل می‌آید و به تبع آن در نظر است از برگزیدگان استانی  طی مراسمی  قدردانی شود تا عموم مردم در جریان فعالیت‌ها و تلاش‌های آنها قرار گیرند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی تصریح کرد: در دهه تولید دیدار با مقامات عالی استان از جمله استاندار ، نماینده ولی فقیه و امام جمعه  شهرستان بیرجند صورت خواهد گرفت و آخرین اقدامات، فعالیت‌ها و برنامه‌های سازمان ارائه خواهد شد.

وی تصریح کرد: برگزاری همایش روز صنعت و معدن و تجلیل از صنعتگران، معدنکاران و اصناف برتر و پیشکسوت استان، برگزاری نشست خبری، و بازدید از بعضی واحدهای صنعتی و معدنی با رویکرد آشنایی با فعالیت های این مجموعه از دیگر برنامه‌هایی است که برای این ایام تدارک دیده شده است.

شهرکی به شعار امسال روز صنعت و معدن اشاره کرد و افزود: شعار امسال روز صنعت، معدن و تجارت، "تولید و اشتغال- ساخت ایران" است  و برنامه‌های این دهه با محوریت این شعار برگزار می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خراسان جنوبی افزود: مراسم بزرگداشت دهه تولید خراسان جنوبی با حضور  یکی از مقامات کشوری و دست اندرکاران صنعت، معدن و تجارت استان برگزار خواهد شد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار