فرمانده انتظامی شهرستان از دستگیری یک نفر زورگیر پیش از فرار از صحنه جرم خبر داد.
کد خبر: ۴۴۴۴۱۰
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۰ 19 June 2017
پبه گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "رضا شیرزادی" در این تشریح این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر یک مورد زورگیری، ماموران انتظامی شهرستان به سرعت برای پیگیری موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: پس از حضور ماموران مشخص شد یک نفر زورگیر با استفاده از سلاح سرد از یک زن مغازه دار مبلغی را اخاذی کرده و از محل متواری شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه یادآور شد: با توجه به اهمیت موضوع ماموران انتظامی شهرستان به سرعت برای دستگیری متهم اقدام و وی را پیش از فرار دستگیر کردند.

سرهنگ شیرزادی با اشاره به اینکه متهم به منظور سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شده است، تاکید کرد: پلیس با تمام توان با کسانی که برای شهروندان ایجاد مزاحمت و امنیت عمومی را مختل کنند برخورد خواهد کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه با بیان اینکه نظم و امنیت به خوبی در سطح این شهرستان برقرار است، ادامه داد: در هر جامعه ای هنجار شکنانی وجود دارند که همواره به منظور برهم زدن نظم عمومی بر خلاف قانون عمل می کنند، با این حال ما به صورت شبانه روزی در تلاشیم تا فرصت را از این افراد سلب کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار