کد خبر: ۴۴۸۹۸۹
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۱ 27 June 2017
همزمان با آغاز موج نخست تعطیلات تابستانه مردم استان خوزستان برای رهایی از گرمای طاقت‌فرسا مسافرت خود را به مناطق و استان‌های سردسیر آغاز کردند.

به گزارش سرویس اجتماعی خبرگزاری فارس از خوزستان، همزمان با آغاز تعطیلات چند روزه عید سعید فطر در استان خوزستان و پایان یافتن ماه مبارک رمضان، موج نخست تعطیلات تابستانه از دو روز گذشته آغاز شده و از این رو برخی از محورهای خروجی استان از جمله ایذه به چهارمحال و بختیاری زیر بار تردد بسیار زیاد قرار گرفته است.

بدون شک اصلی‌ترین دلیل خروج مردم خوزستان از استان و مسافرت به خارج از استان گرمای طاقت فرسای این‌روزها بوده که بسیاری از شهروندان خوزستانی را راغب به خروج از استان به منظور کاهش فشار گرما کرده است.

با این وجود پیش‌بینی‌های صورت گرفته برای این روزها در سطح استان هیچ خبری از کاهش درجه حرارت هوا نداشته و همچنان گرمای بالای 49 درجه در بسیاری از مناطق اتان خودنمایی می‌کند.

هر چند که در برخی از مناطق و شهرهای استان مانند ایذه در ساعات شب هوای مساعد و خنکی گزارش می‌شود ولی در روز میز جو گرما بر این منطقه حاکم و باعث بالا رفتن دمای هوا تا بیش از 40 درجه سانتی‌گراد می‌شود و این نشان از یک گرمای کم‌سابقه در سطح استان خوزستان دارد.
منبع: فارس
برچسب ها: گرما ، خوزستان ، عید فطر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار