فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیاء گفت: 60 درصد آزادراه‌های کشور توسط این قرارگاه احداث شده است.
کد خبر: ۴۴۹۵۰
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۴ 08 June 2015
سردار عبادالله عبداللهی در آغاز عملیات اجرایی آزادراه حرم تا حرم قطعه‌ سبزوار - نیشابور - مشهد اظهار کرد: قرارگاه خاتم‌الانبیاء به عنوان قوی‌ترین بازوی اجرایی دولت بوده که در تمامی حوزه‌های کاری و پروژه‌های اولویت‌دار مشغول به کار است.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء تصریح کرد: علیرغم مشکلات مالی کشور هیچ کدام از پروژه‌ها تعطیل نشده است و قرارگاه خاتم‌الانبیاء با تمام توان و مدیریت جهادی پای کار آمده و پروژه‌ها را به اتمام رساند.

وی با بیان اینکه زیر ساخت‌های ریلی و جاده‌ای حوزه کاری بزرگ دولت است، بیان کرد: امروز مشکلات زیادی در زمینه زیر ساخت‌ها وجود دارد که با ایجاد آزادراه و اتوبان باید این مشکلات را کاهش داد.

عبداللهی با تاکید بر اینکه تمامی پروژه‌های کشور به وسیله‌ پروژه‌ آزادراه حرم تا حرم بیمه می‌شود، افزود: این پروژه می‌تواند بستری برای زیارت راحت برای زائران را فراهم کند.

وی خاطرنشان کرد: قطعه اول قم - گرمسار با هزار ابنیه ظرف مدت دو سال به بهره‌برداری رسید.

وی با بیان اینکه هزار و 350 کیلومتر آزادراه توسط قرارگاه خاتم‌الانبیاء احداث می‌شود، متذکر شد: حدود 60 درصد از آزادراه‌های کشور توسط این قرارگاه احداث شده است.

فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیاء در ارتباط با بحث ریلی راه آهن چابهار به زاهدان گفت: این خط ریلی یکی از مهم‌ترین پروژه‌ها است که توسط قرارگاه در حال انجام است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار